מחנות קיץ לילדי הקהילה ולפליטים מאוקראינה

בבירת גרמניה זוכים ילדי הקהילה היהודית, ממגוון הגילאים, להשתתף במחנות קיץ מושקעים, עם צוות מסור של שלוחי חב"ד | השבוע: נערות שהתקרבו ליהדות המריאו מברלין לקעמפ ייחודי בהרי האלפים | לסיפור המלא

יענקי פרבר | חדשות בעולם 2.8.2024 | 14:45

קעמפ ייחודי בהרי האלפים | צילום: באדיבות המצלם

בבית חב"ד ברלין מנהלים בימים אלה מחנות קיץ מגוונים לילדי המקורבים, במסגרת מותג מחנות הקיץ העולמי של חב"ד 'גן ישראל', שזכה לחביבות גדולה על ידי הרבי מליובאוויטש. 

השבוע, עשרות נערות מהקהילה היהודית בברלין וערי הסביבה בכל גרמניה, מקורבי משפחות השלוחים, המריאו להרי האלפים, לקעמפ מיוחד ומושקע במינו שיימשך מספר ימים.

את הקעמפ מובילות בנות השלוחים, שעמלו מבעוד מועד על תכנייה חסידית, עשירה וערכית, שמעניקה לאותן בנות מטענים חינוכיים שילוו אותן לכל חייהן. 

במקביל, בימים אלו, משתתפים ילדי המקורבים הלומדים במוסדות החינוך של חב"ד בעיר, בקטיינות מושקעות, בהובלת הצוות החינוכי והמסור של השלוחים.

קעמפ ייחודי נוסף נערך בימים אלה בהונגריה, לילדי משפחות הפליטים מאוקראינה, שלאחר פרוץ המלחמה הגיעו לברלין, וזכו לחיבוק חם מהקהילה.

"בהזדמנויות רבות דיבר הרבי מליובאוויטש על מעלת 'גן ישראל' ועל החשיבות האדירה של הימים האלה בחינוך של ילדי ישראל", אמר הרב דוד טייכטל, בנו של רב העיר ושליח חב"ד הרב יהודה טייכטל, "בימים בהם כלל מוסדות החינוך בעיר בחופשה - אצלנו לא נחים אף פעם וגם במה שמכונה 'החופש הגדול', עושים את המירב כדי להעניק לילדים ולנערים את מלוא המטענים החינוכיים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום