מחשש לחייו: עיתונאי איראני שראיין את נתניהו נמלט מלונדון

מגיש טלוויזיה איראני שנדקר בלונדון נמלט מלונדון. פוריה זראטי אמר שהוא "כבר לא הרגיש בטוח בבריטניה". היחידה למלחמה בטרור של משטרת לונדון, עדכנה את המדינה אליה נמלט על הסיכון הנשקף לזראטי על ידי המשטר האיראני

יענקי פרבר | חדשות בעולם 16.7.2024 | 19:37

משטרת לונדון מחוץ למשרדי הערוץ | צילום: Iran international

מגיש טלוויזיה איראני, שהותקף בלונדון עם סכין על ידי מספר גברים שפעלו למען המשטר האיראני, נמלט מבריטניה ואמר שהוא כבר לא מרגיש בטוח בבריטניה.

פוריה זראטי אמר כי הגישה של בריטניה לגבי איראן, אינה יכולה להבטיח את שלומו. זראטי, מגיש בערוץ האופוזיציוני 'איראן אינטרנשיונל', ערוץ חדשות בשפה הפרסית עם עשרות מיליוני צופים, נדקר על ידי קבוצת גברים מחוץ לביתו בווימבלדון, דרום לונדון, בחודש מרץ האחרון.

המגיש בן ה-36 עזב את לונדון עם אשתו, ואמר שהאסטרטגיה של בריטניה כלפי המשטר האיראני, גורמת למשטר לפגוע ללא חשש על אדמת בריטניה עם מעט השלכות.

פוריה זראטי מתאושש בבית החולים אחרי הדקירה | צילום: באדיבות המצלם

זראטי אמר ל'גארדיאן': "המקום שבו אני גר עכשיו הוא קצת יותר בטוח". על פי הדיווח, היחידה למלחמה בטרור של משטרת לונדון, עדכנה את המדינה אליה נמלט על הסיכון הנשקף לזראטי על ידי המשטר האיראני.

הוא לא ציין את שם המדינה אליה נמלט, הוא אמר על כך: "היה קשר בין משטרת בריטניה למשטרה כאן. הם יודעים על המצב שלי ונקטו צעדים נוספים כדי לוודא שאני בטוח".

כזכור בחודש מרץ דיווחנו כי עיתונאי איראני גולה בולט נדקר מחוץ לביתו בלונדון. פוריה זראתי, אושיית טלוויזיה בערוץ "איראן אינטרנשיונל" שבסיסו בבריטניה, הותקף על ידי קבוצת גברים מחוץ לביתו בדרום מערב ווימבלדון. לאחר מכן נמלטו התוקפים במכונית. זראטי ראיין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני כשנה. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום