שר הבינוי והשיכון: "דווקא עכשיו, נחזק את האחיזה בארץ ישראל"

שר הבינוי והשיכון בטקס חנוכת היישוב שדה אפרים: "דווקא עכשיו, נחזק את האחיזה בארץ ישראל". עוד אמר: "מי שחשבו שאזרחי ישראל יישברו, ישפילו מבט, יתכופפו וייכנעו – ילמדו שאנחנו עם קשה עורף"

אברהם פריינד | פוליטי 10.7.2024 | 21:14

השר גולדקנופף בטקס חנוכת היישוב | צילום: באדיבות המצלם

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף חנך את היישוב ׳שדה אפריים׳ בבנימין, אחד מחמשת היישובים שאושרו בהחלטת הקבינט, בהשתתפות ראש המועצה ישראל גנץ, השרים אלי כהן, אורית סטרוק, חה״כ בועז ביסמוט ותושבי היישוב.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אמר: "ישוב ארץ ישראל היא מהמצוות החשובות בתורה. הקמתו של ישוב חדש, היא גם המעשה הנכון והמתבקש בעת הזו. מצוקת הדיור בישראל מובילה לביקושים גבוהים לצד היצע שאיננו מספק, ומטבע הדברים, גוררת העלאת מחירים שהופכים את הדיור בלתי ניתן להשגה".
 
לדבריו, "כשר האחראי על הבינוי והשיכון, אני רואה בחבלי ארץ אלו חלק מהותי ומשמעותי בפתרון, והבעתי את תמיכתי הבלתי מסוייגת בהתיישבות עוד בטרם התמניתי לתפקידי. אני מודע לטענות של גורמים שונים, שרואים בהתיישבות מכשול לשלום. המלחמה שנכפתה עלינו, היתה קריאת השכמה עבורם, והזכירה לנו, שאויבינו קמים עלינו לאבדנו, גם לאחר שנים של הקפאת בניה. מי שכפתו פעוטות ושרפו אותם בעודם חיים, עשו זאת בשם שנאת ישראל טהורה, בשם מידת האכזריות שטבועה בהם, ועלינו להשמידם מעל פני האדמה".
 
עוד אמר: "מי שחשבו שאזרחי ישראל יישברו, ישפילו מבט, יתכופפו וייכנעו – ילמדו שאנחנו עם קשה עורף. דווקא עכשיו, נחזק את האחיזה בארץ ישראל. נסייע לעוד ועוד זוגות צעירים ומשפחות משפרי דיור לבנות את עתידם. "שדה אפרים" יהפוך לפנינת חן נוספת במערב בנימין, לא עוד "מאחז" כי אם אבן שואבת לאוהבי ארץ ישראל״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום