הח"כ בוועדה: "הפרס הגדול ביותר לאויבנו - שנריב בינינו"

יו"ר ועדת החוקה לבני משפחות החטופים: "הפרס הגדול ביותר שאפשר להעניק לאותם רוצחים מתועבים הוא שנריב בינינו". בני משפחות החטופים פנו באופן אישי ליו"ר רוטמן לתמוך ב"עסקת נתניהו" לשחרור החטופים והטיחו בו כי מרגע התנגדותו לעסקה דמם יהיה על ידיו

אביחי חבר | פוליטי 4.6.2024 | 14:07

ח"כ שמחה רוטמן | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן העביר היום (שלישי) מסר לבני משפחות החטופים שהגיעו אליו לוועדה.

רוטמן אמר: "הפרס הגדול ביותר שאפשר להעניק לאותם רוצחים מתועבים הוא שנריב בינינו. בוויכוח על עסקת נתניהו אמרתי את עמדתי לפיה כל מו"מ המנוהל עם הארגון הזה רק מרחיק את היום בו ישוחררו החטופים ומסכן את חייהם. רק פעולה צבאית ולחץ צבאי הם הדרך להשיב את החטופים".

בני משפחות החטופים פנו באופן אישי ליו"ר רוטמן לתמוך ב"עסקת נתניהו" לשחרור החטופים והטיחו בו כי מרגע התנגדותו לעסקה דמם יהיה על ידיו; לאחר השיח שהתנהל הכריז היו"ר רוטמן על מספר דקות הפסקה בדיון.

היו"ר רוטמן: "חשוב ולגיטימי להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות. חובתנו להקשיב לכם. חשוב שכולנו נזכור שמי שחטף ואחראי לחייהם הוא החמאס ולא ממשלת ישראל. המחויבות לחטופים בשבי לא הופרה ב-7.10 אלא כששחררנו את סינוואר מהכלא ואת המפלצות האחרות שחטפו את קרובי משפחתך ופגעו בקרובי המשפחה שלי. המחויבות שלנו מחייבת אותנו לא לייצר את החטופים הבאים. לכולנו מחויבות ושותפות וגם על מה שלא נסכים חשוב שנעשה זאת יחד" .

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום