גלנט ואדלשטיין סיירו בישובי קו התפר וקיבלו סקירה נרחבת 

שר הביטחון ויו"ר ועדת חו"ב סיירו בישובי קו התפר וקיבלו סקירה נרחבת על ההיערכות בגזרה. "צמצום תוכנית ההגנה על ישובי קו התפר היא חזרה לימי טרום ה 7 באוקטובר", אמר אדלשטיין

אברהם פריינד | חרבות ברזל 4.6.2024 | 11:46

גלנט ואדלשטיין בישובי קו התפר | צילום: דוברות ח"כ אדלשטיין.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין סייר היום (שלישי) יחד עם שר הביטחון, יואב גלנט בישובי קו התפר וקיבלו סקירה נרחבת על ההיערכות בגזרה.

בסיור השתתפו גם אלוף פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא מפקד אוגדת יו"ש, תא"ל יקי דולף. כמו כן, הצטרפו לסיור ראש המועצה האזורית עמק חפר, גלית שורקה וראשי מועצות מישובי קו התפר.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין אמר במהלך הסיור כי: "צמצום תוכנית ההגנה על ישובי קו התפר היא חזרה לימי טרום ה 7 באוקטובר. הכתובת על הקיר ועל הגדר - עיכוב בתגובה עלול לעלות בחיי אדם".

לדבריו, "אין להפריז בחשיבותה של הגנה על גבולות הארץ, ובייחוד על רצועת קו התפר, שהמרחק ממנה לישובי מרכז הארץ הם קילומטרים בודדים.  אני קורא לשר הביטחון ולשר לביטחון לאומי להעמיד לאלתר פתרונות ראויים ומידיים. אין מדובר יותר בדיון תיאורטי של 'מה אם' ו'אולי', שכן אנו כבר למודי ניסיון מר. זה הזמן של כולנו לקחת אחריות ולנהל את האירוע בקו התפר.

אני מודה לשר הביטחון שהגיע לסיור ועמד מקרוב על האתגרים בשטח".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום