הגר"י קולדצקי שליט"א בזעקה גדולה: "עזרו להציל נפש נקי וצדיק"

אברך יקר שבערכין, תלמיד חכם מופלג שיש לו היכרות אישית קרובה עם מרן הגר"י קולדצקי, נקלע לחובות כבדים, עד כדי חרפת רעב • מדובר במשפחה בת שבע נפשות • הגר"י קולדצקי שליט"א מתחנן לציבור – בואו נעזור לאברך היקר הזה שנקלע לחובות נוראיים, שלא באשמתו

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 29.5.2024 | 13:30

הרב קולדצקי | צילום: קופת העיר

רצף אירועים לא צפוי ולא נעים, הוביל משפחה בת שבע נפשות למצב של חרפת רעב. מדובר באברך יקר שבערכין, העומד בראש משפחה בת שבע נפשות, ומצב החובות שלו הביא את המשפחה כולה לחרפת רעב. 

לעזרה הקליקו כאן>>>

 

הרב קולדצקי בדברים חשובים צילום: קופת העיר

הגאון רבי יצחק קולדצקי שליט"א, מגדיר את האברך היקר כ"ידידי האישי", ומעיד שהוא יודע בוודאות שרצף האירועים שהובילו אותו לשקוע בחובות כבדים כל כך, אירע שלא בשאמתו של האברך, ושכל אדם אחר שהיה מתמודד עם המציאות הקשה שעמה הוא נאלץ להתמודד, לא היה יכול להימנע מהחובות הללו. 

מפני הרגישות שבמקרה, הבקשה לציבור אינה כוללת פרטים נוספים אודות אופי המשברים שעברו על המשפחה ושיקעו אותו בחובות הכבדים הללו, אבל חזקה עלינו ועל הציבור עדותו הנאמנה של מרן הגר"י קולדצקי, שמבקש בכל פה לעזור ולסייע לאברך היקר. 

"מגיל ארבע הוא יתום מאמא רח"ל, וגם אחרי נישואיו עברו עליו הרבה הרפתקאות קשות, הוא התגלגל לחובות כבדים. משפחה של שבע נפשות כ"י נמצאת בסכנת התמוטטות רחמנא ליצלן", מעיד הרב.
"כל מי שיתרום סכום של 811 שקלים בישראל, או 811 דולרים בארה"ב, או 811 אירו באירופה, - מספר זה הוא בגימטריא 'הקם תקים עמו' - בוודאי ובוודאי יזכה במידה כנגד מידה ובסייעתא דשמיא מיוחדת לשמירה על כל המשפחה. 

"ברכה, הצלחה, פרנסה בכבוד, בני חיי ומזוני, בריאות הגוף והנפש ודורות ישרים מבורכים. התורמים יזכו לכל טוב והצלחה רבה, תהיה לכולם שמירה מן השמים ויתקיים בהם הפסוק 'והריקותי לכם ברכה עד בלי די', אמן". 

בואו ונתגייס לסייע לאברך היקר, לא נימנע מלהושיט יד ולסייע לו להיחלץ ממצוקתו הנוראה, ובעז"ה בזכות מצוות צדקה, בזכות מצוות החזקת תלמידי חכמים, בזכות המצווה לשמוע בקול חכמי התורה, ובזכות ברכתו המופלאה והמיוחדת של מרן הגר"י קולדצקי שליט"א, חתנו חביבו של מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, אשר סמך ידיו על ראשו והורה לו לפעול ישועות למען עם ישראל, נזכה להצלחה בכל העניינים, ברכה בכל מעשי ידינו, פרנסה ברווח גדול ובלי שום צער, בריאות ונחת מכל יוצאי חלצינו, אמן כן יהי רצון. 

לעזרה הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום