המקובל ר' בניהו שמואלי זועק: "אבקש ואתחנן לעם ישראל" • צפו

ראש ישיבת המקובלים נהר השלום, הצדיק רבי בניהו שמואלי שליט"א, בקריאה לבוא לעזרת ה' בגיבורים ולסייע למשפחת לוי, שאיבדו את אביהם הרב מרדכי זצ"ל, וכעת הם עלולים למצוא את עצמם ברחוב, אם לא ישלמו את דמי השכירות • הרב שמואלי עם ברכות נדירות לתורמים

בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 28.5.2024 | 16:56

הרב שמואלי | צילום: ועד הרבנים

המקרה הקשה של משפחת לוי, אשר אביהם הרב מרדכי לוי זצ"ל נפטר באחרונה מקריסת הריאות, שבועות ספורים לפני שהוא מחתן את בנו השני, נגעה לליבו של ראש ישיבת המקובלים נהר השלום, הצדיק רבי בניהו שמואלי שליט"א, הפונה אלינו בבקשה שנתרום בעין יפה למשפחה.

מלבד הצורך בהוצאות המחיה השוטפות, החזרת החובות מנישואי הבן הראשון ומההוצאות הרפואיות וגיוס הכספים לנישואי הבן השני, הרב לוי זצ"ל לא הגיע ליכולת הכלכלית לרכוש דירה והמשפחה מתגוררת בשכירות. אם לא ישלמו את החוב, האלמנה והיתומים עלולים להיזרק לרחוב.

לבקשת המקובל: לוחצים כאן ותורמים לאלמנה והיתומים שלא ייזרקו לרחוב

המקובל הרב שמואלי פונה ללב שלך: "לצערנו, יש לנו ידיד גדול, רבי מרדכי לוי שנפטר לפני חודש ממחלת הראות, שהיו צריכים להשתיל לו ראות - ובסוף לא עמד בזה, והשאיר אלמנה ויתומים ואין לו בכלל בית".

 

"מלווים כסף להשכיר לו בית, והיא חייבת האלמנה הרבה כסף מהשיקום של בעלה, שהיא לקחה כדי להעמיד אותו על הרגליים ולרפאות אותו - אבל הוא הלך והחובות נשארו".

"ועכשיו נכנסו אנשים צדיקים של 'ועד הרבנים לענייני צדקה' שהם עושים ומעשים מכל הלב, אף אחד מהם לא נהנה מזה, כל הכספים – הכל הולך אך ורק למען יתומים ואלמנות, ופה עכשיו הם נכנסים לדבר הזה בכל כוחם, כיון ששמעו שאין לאלמנה בית, ויתום אחד עומד להתחתן בעוד שלושה שבועות".

"הוא כבר חיתן בן אחד לפני כן, והכל בחובות - ועכשיו צריכים לחתן עוד בן ואין להם מה לאכול ואין להם מאיפה לחתן אותו. היא משתכרת במעט, וככה הבית נראה".

לבקשת המקובל: לוחצים כאן ותורמים לאלמנה והיתומים שלא ייזרקו לרחוב

הרב בניהו שמואלי מברך: "איזה זכות גדולה שכל אחד ואחד שעוזר, הקב"ה עוזר לו. אומר לו הקב"ה אתה תתרום לשלי - אני יתרום לשלך ואני יעזור לך".

"לכן אבקש ואחתנן לעם ישראל הנדיבים בעם, שיבואו לעזרת ה' בגיבורים, כל אחד כפי יכולתו זה זכות שאין כמותה בעולם. ובעזרת הא-ל יתברכו בכל הברכות שבעולם".

"ה' יהיה איתכם תמיד, תחיו לאורך ימים שמחים ובריאים אתם וביתכם וכל אשר לכם בבריאות איתנה ונהורה מעליא, וכל העוזרים והמסייעים יסייעו להם משמיים וכן יהי רצון ונאמר אמן".לבקשת המקובל:

לוחצים כאן ותורמים לאלמנה והיתומים שלא ייזרקו לרחוב>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום