תוסדר שיטת התקצוב למועצות שאין בהן מועצות דתיות

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק של ח"כ ארז מלול, ולפיה, תוסדר שיטת התקצוב למועצות הדתיות ולמועצות האזוריות שאין בהן מועצות דתיות. מלול: "שמח שהחוק עבר בקריאה טרומית וחברי הבית תמכו בו"

אברהם פריינד | פוליטי 29.5.2024 | 18:43

יוזם החוק ארז מלול | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מליאת הכנסת אישרה בצהריים (רביעי) בקריאה טרומית את הצע"ח של ח"כ ארז מלול, ולפיה, תוסדר שיטת התקצוב למועצות הדתיות ולמועצות האזוריות שאין בהן מועצות דתיות, כך שמשרד הדתות יכול להמשיך בשיטת התקצוב הנוכחית, והכספים יועברו דרך המועצות האזוריות והן ישלמו את שכר הרבנים והבלניות. התיקון לחוק בא בעקבות דרישת האוצר.

ח"כ ארז מלול אמר: "אני שמח שהחוק עבר בקריאה טרומית וחברי הבית תמכו בו, ויאפשר למשרד הדתות להמשיך בשיטת התקצוב הנוכחית, כך שהכספים יועברו דרך המועצות האזוריות והן ישלמו את שכר הרבנים והבלניות. מדובר בחוק שבניגוד לכותרות בעיתונים, אין כאן בקשה לתוספות תקציביות או ג'ובים מיותרים".

שר הדתות מיכאל מלכיאלי אמר בנאום מליאת הכנסת: "אני רוצה לברך את חברי סגן יו"ר הכנסת ח"כ ארז מלול על הצעת חוק החברתית החשובה מאוד שתסייע לבלניות בפרט בפרפריה, ולהבא אני מציע לנקד את הצעות החוק על מנת שיהיה לכל מיני ח"כים ועיתונאים קל יותר להבין ולתמוך בהם במקום לתקוף את זה".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום