איזנקוט נגד נתניהו: "נכשל בביטחון ובכלכלה" | הליכוד: תירוץ לסיים המלחמה"

חבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט תקף את ראש הממשלה נתניהו: "מי שאומר שנפרק כמה גדודים ברפיח ואז נחזיר את החטופים זורע אשליית שווא - זה אירוע הרבה יותר מורכב. האמת היא שייקח 3 עד 5 שנים לייצוב משמעותי ואז עוד שנים ארוכות לביסוס שלטון אחר"

שלו שינברג | פוליטי 29.5.2024 | 17:34

נתניהו ואיזנקוט | צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

חבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט אמר בכנס מאיר דגן שהתקיים היום (רביעי) כי "נדרש ללכת לבחירות בין ספטמבר לדצמבר. זה חשוב לבניית האמון. המהלך העצים בעזה ייגמר תוך  שבועות ואז צריך לקבוע תאריך בחירות מוסכם ואם לא לעשות הכל כדי להביא לבחירות בדרך דמוקרטית מוקדם ככל האפשר". 

איזנקוט הוסיף ותקף את ראש הממשלה נתניהו: "מי שאומר שנפרק כמה גדודים ברפיח ואז נחזיר את החטופים זורע אשליית שווא - זה אירוע הרבה יותר מורכב. האמת היא שיקח 3 עד 5 שנים לייצוב משמעותי ואז עוד שנים ארוכות לביסוס שלטון אחר. ניצחון מוחלט זה סלוגן. נתניהו נכשל בביטחון ובכלכלה". 

איזנקוט הוסיץ על המו"מ: "כל מי שמשוטט באתרים כאן רואה שיש 3 בוגדים שרוצים לעצור את המלחמה - גלנט, גנץ, איזנקוט בסיוע של ניצן אלון. בפועל בחדר התקבלה החלטה פה אחד מהרגע הזה זו הצעה של ראש הממשלה ולא של ניצן. כולנו מאוחדים בה כקולקטיב". 

איזנקוט הוסיף: "יש פה מו"מ מורכב, עם מישהו שיושב עשרות מטרים מתחת לאדמה, לוקח ימים לתשובה לעבור מצד לצד, הוא משתמשים בחטופים כמגן אנושי".

מהליכוד נמסר: "אייזנקוט וגנץ מחפשים תירוצים לסיים את המלחמה ללא השגת מטרותיה, ולפרוש מהממשלה בעיצומה של המלחמה. במקום לעסוק בחתירה לניצחון, הם עוסקים בפוליטיקה קטנה". 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום