דובר הילולת הרשב"י מאיים בתביעה בשל הפצת מידע כוזב

שניאור רוזן, דובר הילולת הרשב"י דורש מאדם שהפיץ מידע שווא בסוגיית ההיתרים למירון הוצאת הכחשה ותיקון הידיעות שהפיץ לצד פיצוי כספי לשר מאיר פרוש. במידה והדרישות לא ייענו נשקלת פניה לערכאות משפטיות

אביחי חבר | חדשות בארץ 28.5.2024 | 16:37

חצר ציון הרשב"י במירון | צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

שניאור רוזן, דובר הילולת הרשב"י, דורש מאדם שהפיץ מידע שווא בסוגיית ההיתרים למירון הוצאת הכחשה ותיקון הידיעות שהפיץ לצד פיצוי לשר מאיר פרוש בסך 300,000₪. במידה והדרישות לא ייענו נשקלת פניה לערכאות משפטיות.

אלו הדיווחים שהפיץ אותו אדם ומנגד העובדות על פי רוזן.

הנתבע כתב: "אין מי שיראה את מאיר פרוש על אשתו וילדיו נכדיו ומשפחתו המורחבת הסתובבו בשבת במירון כמו חבורת טווסים, ואיתם משפחתו המורחבת של יוסי דייטש, בושה שאין דברים כאלה"

מנגד, עורך דינו של רוזן טוען: "השר מאיר פרוש לא הגיע למירון בל"ג בעומר עם 40 אנשים. לא היה ולא נברא. לא דומה ולא קרוב לכך. מתוקף תפקידו ואחריותו השר הגיע מלווה במספר מצומצם מאוד של צוות שהיה אמון על נושא הילולת רבי שמעון בר יוחאי ובני משפחה מצומצם, שהגיעו לשטח כמה ימים לפני ההילולה, וליתר דיוק: השר פרוש הגיע למירון עם אשתו ושני בניו".

עוד טוען: "נהגו הקבוע של השר הינו איש הקשר מול המשטרה ולא יכול לשמש כנהג קבוע לשר, בשל כך, שניים מבני השר פרוש רשומים במינהל הרכב כמורשים לנהוג ברכב הממשלתי, ומתוקף תפקידו של השר, החל מיום חמישי בבוקר ועד ראשון מאוחר בלילה, במשך 72 שעות, שני בניו שימשו כנהגים ברוטציה. מדובר בעבודה סביב השעון, וזאת בשל חופשה שנהגו לקח בימים אלו לצורך קידום וטיפול ההילולה, תפקיד אותו נושא נהג השר עשרות שנים. 

בנוסף לשני בניו, הגיעה עימם בתו בכדי שתעזור לאשת השר שלא תשהה במירון ארבעה ימים לבד, לאחר שבעלה השר טרוד ושוהה בחפ"ק 21 שעות ביממה!".

עורך הדין מתייחס גם לסיפור שהפיץ הנתבע ולפיו אשת השר התעמתה בליל שבת בציון הרשב"י עם אישה וכותב: "הסיפור שהופץ על אשת השר שהתעמתה עם אשה אחרת בציון לא היה ולא נברא. אשת השר כלל לא שהתה בציון בליל שבת".

בנוסף נכתב: "הדברים שכתבת כי אושיית רשת מפורסמת הגיע להילולה בחסות ובאישור משרד ירושלים הינם שקר מעיקרם. ואין למשרד שום מידע  איך ומהיכן הוא קיבל אישור כניסה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום