אתר חדש יבטיח שתמצאו את קופת הגמל וקרן השתלמות הכי טובה ב-2 דקות

שניה לפני שנצלול למערכת השוואת קופות והיתרונות הבולטים שלה על פני המתחרים, חשוב רגע לעצור ולהבין מי עומד מאחוריה, מה החזון שלה? ומה נוכל להשיג בעזרתה. בעידן שבו הרשת מלאה במותגים זמניים וכל אחד יכול להסתתר מאחורי בלוג על חדשות פיננסיות, אנחנו רוצים דווקא להניח את הזרקור על החברה שמאחורי אתר לירות

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 21.5.2024 | 10:57

צילום: LIROT

הכירו את חברת לירות דיגיטל

לירות דיגיטל חברה לשיווק וקידום אתרים המתמחה בענף הפיננסים והביטוח הוקמה אי שם ב-2017 (לפני כ-8 שנים, נכון לרגע זה). החברה מנוהלת בראשות אבי סלם שהגשים חלום ישן לפשט את ענף הביטוח והפנסיה לקהל הרחב.

הנכס המרכזי של לירות דיגיטל הוא אתר לירות (מלשון: "לירה", הכסף של פעם) , האתר עבר מספר שדרוגים וחידושים וכעת מציע מערכת השוואת קופות גמל, השתלמות, פנסיה ופוליסות חיסכון מתקדמת, ידידותית וחדשנית.

אתר לירות עלה לאוויר אי שם בסוף -2015 מתוך צורך אמיתי של אבי לעשות "סדר" בכל המידע הפנסיוני. בתקופה ההיא, המידע הפיננסי והפנסיוני היה מצוי בעיקרו בידי אנשי מקצוע ובעיקר בידי חובבי כלכלה. ובוודאי שלא היה מצוי בשיח הציבורי וברשתות החברתיות כמו היום. בנוסף, אבי מגלה לנו שגם הוא שילם דמי ניהול מקסימלים בעבודות הראשונות שלו מתוך "בורות פנסיונית".

נקפוץ טיפה קדימה, אתר לירות מתחיל כ-בלוג פיננסי ודי מהר תופס תאוצה בזכות כתבות תוכן וערך בנושאים כגון: מס ייסף רווחי הון, סעיף 125 ד', תיקון 190 בניהול אישי (IRA) ועוד. לימים האתר התרחב למערכת שלמה להשוואת קופות גמל, קרנות השתלמות, פוליסות חיסכון, קרנות פנסיה ועוד. נרחיב על האפשרויות של אתר לירות בהמשך.

כיום חברת לירות דיגיטל מנהלת מספר אתרים הכוללים עשרות ומאות עמודי תוכן שעד כה זכו מעל ל-2 מיליון צפיות. תוכלו למצוא מידע בנושאי הטבות מס, טיפים ודגשים פיננסים, ייעול חיסכון לפנסיה, חיסכון בביטוח ועוד.

שלום אתר לירות השוואת קופות גמל

אתר לירות (Lirot.co.il)  פועל במטרה להציף ולשקף את כל המידע ועצות פרקטיות הקשורות לפנסיה שלכם והלכה למעשה להקל על חייכם. האתר גדוש במדריכים, מחשבונים, בלוג מקצועי ועשיר וכמובן תיאור וניתוח של כל מוצר פנסיוני אפשרי החל מביטוח מנהלים ועד פוליסה פיננסית.

ביצוע השוואת מוצרים פנסיונים באתר לירות - 4 יתרונות בולטים

המוצר המרכזי של אתר לירות נועד לרענן ולחדש את הדרך המסורבלת ומיושנת שבה ביצענו השוואה בין קרנות השתלמות וכעת מעניקה לכל חוסך ומשקיעי (גם אלו ללא הכשרה פיננסית) את העצמאות והיכולת לבחור באופן יזום את הקופה והמסלול הטוב ביותר עבורו.

ישנם 4 יתרונות מרכזיים לביצוע השוואת מוצרים פנסיונים דרך אתר לירות:

·   חווית משתמש חדשנית - אין מקום להשוואה בין העיצוב של אתר לירות לאתרי משרד האוצר המסורתיים. אתר לירות מציע קו עיצוב נקי וחווית משתמש "אקטיבית" שמסייעת ועוזרת לנו בתהליך סינון הקופות.

·   שקיפות כפול שלוש - אתר לירות מציג את כל המידע הפיננסים שיש ברשותו אודות כל המוצרים, גם מידע שלא זמין או מוצג באתרים ממשלתיים.

·   ניתוחים בלעדיים -  ישנו מערך שלם בלירות דיגיטל שכל עבודתו הוא לבצע סריקות וניתוחים מתקדמים אודות אוסף הנתונים של כל הקופות. גולשי אתר לירות נהנים מניתוחים ונתונים בלעדיים שיסייעו להם לקבל החלטה מושכלת.

·   שירות ועזרה (אם צריך) - תחום הפנסיה והביטוח יכול להיות מוגזם מדי לפעמים. אז אם לפעמים צריך טיפה עזרה נוספת או איש מקצוע להתייעץ איתו, אפשר בקלות לפנות לשירות של אתר לירות ולקבוע שיחה על בעל רישיון מוסמך מטעם משרד האוצר.

אז איך עמוד השוואת קופות נראה בפועל?

באתר תוכלו למצוא עמודי השוואה ייעודיים לכל מוצר, אך לצורך ההדגמה, נשתמש בהשוואת קרנות השתלמות.

עמוד השוואת קרנות השתלמות יזכיר לכם בחווית משתמש, אתרים מובילים למוצרי יד שניה, הזמנת חופשה ועוד. זה לא במקרה, חברת לירות דיגיטל שואפת להציג לחוסכים חווית משתמש מוכרת.

במסך הפתיחה תמצאו טבלה מרכזת של כל הקרנות יחד עם מגוון פילטרים ומסננים שונים לבחירת קרן ההשתלמות הטובה ביותר. הפילטרים השונים מתחלקים ל-3 קבוצות: חיוני, בסיסי ומתקדם.

 

3 פילטרים חיוניים

פילטרים אלו נועד לסנן קרנות ומסלולים שלא נגישים, כלומר קרנות השתלמות אשר סגורות לקהל ולא ניתן לנייד אליהם את כספנו.

·   מספר קופה - הצעד הראשון, במקרה שקיבלתם המלצה או עצה מאיש מקצוע על מסלול השקעה, תוכלו לסנן את הטבלה בזריזות ולהציג רק את קרן ההשתלמות הנבחרת.

·   הסתר סקטוריאליות - ישנן קרנות השתלמות ייעודיות לעובדי סקטור מסוים כגון: בנק לאומי, חברת החשמל ועוד. מסלולי השקעה אלו לעיתים מופיעים בפסקת טבלת התשואות ויכולים להטעות משקיעים רבים. לכן ראשית נסתיר מסלולים אלו.

·   פעילות בלבד - בנוסף להסתרת קרנות השתלמות סקטוריאליות, נרצה להסתיר מסינון מסלולי השקעה לא פעילים. אמנם מסלולים אלו מנהלים נכסים קיימים אך לא יכולים לקבל העברות חדשות.

5 פילטרים בסיסיים

אחרי שביצעתם סינון ראשוני לטבלה ו"ניקיתם" את התוצאות מקרנות לא פעילות וסקטוריאליות, עכשיו זה הזמן להתחיל ל"צלול פנימה" אל הנתונים ולמפות את הטבלה כך שנגיע לקופות המובילות והנכונות לנו. לשם כך תמצאו פילטרים בסיסיים קלים לתפעול, שתפקידם להתאים את הטבלה לאופי שלנו כמשקיעים.

·   התמחות הקופה -  הפילטר הפופולארי ביותר שכן הוא גם המוכר ביותר, מאז הכרזת המודל הצ'יליאני, המוצרים הפנסיונים מחולקים למסלולים בהתמחויות שונות כגון: מחקה מדד, פאסיבי,50-60 ועוד.

·   חשיפה למניות - פילטר חשוב שיודע לחתוך עבורנו את טבלת הקרנות באופן גורף, רק על סמך רמת החשיפה למניות, ללא תלות במשתנים אחרים כגון מנהל השקעות, תחום התמחות ועוד.

·   חשיפה לחו"ל - מדובר בפילטר יחסית חדש שעלה לאתר לאחר בקשות מצד הקוראים הקבועים וזאת לאור שינויים ואירועים במפה העולמית שמטרידים את ציבור המשקיעים. בדומה לפילטר חשיפה למניות, גם כאן תוכלו לבצע חיתוך גורף של טבלת הקרנות על פי רמת החשיפה לחו"ל בלבד.

·   דמי ניהול -  פילטר חיוני למי מכם שרואה בדמי הניהול פרמטר חשוב בעיני. תוכלו לבצע סינון של הטבלה על סמך דמי הניהול הממוצעים. חשוב לזכור, דמי הניהול אינם מעודכנים בזמן אמת ולרוב אינם זהים להצעה שניתן לקבל ישירות מבית ההשקעות.

·   מנהל השקעות - פילטר תמונה לסינון הטבלה לפי מנהלי השקעות. זהו פילטר עם אפשרות בחירה מרובה כך שתוכלו לבצע השוואות ממוקדות במקרה הצורך.

4 פילטרים מתקדמים

לחיצה על כפתור "מסננים נוספים" יגלה מספר פילטרים נוספים השמורים למשקיעים מתקדמים יותר. אלו לא פילטרים נפוצים אך עלו בבקשות של הקוראים שלנו ואנחנו תמיד שמחים לסייע 

·   גודל קופה - פילטר שמסנן את טבלת ההשוואה לפי סך הנכסים המנוהלים כרגע כלומר גודל הקופה (קטן, בינוני, גדול). משקיעים מתקדמים יודעים לנתח את התשואה בקופה ביחס לגודל שלה ומכאן לגזור את ההחלטה, האם לבחור בה.

·   סטטוס גיוס - פילטר חשוב בהחלט שתפקידו להציג לנו מסלולים אשר נמצאים ביתרת זכות, כלומר מסלול שסך הכספים שעברו אליו כתוצאה מניוד או הפקדה חדשה, עולה על סך הכספים שעברו ממנו לגופים אחרים. כמובן שהפילטר מציג גם את האפשרות השניה של מסלול שנמצא ביתרת חובה.

·   דירוג תשואות - פילטר מדד פנימי שנועד לדרג את המסלולים לפי התשואה שלהם ביחס לקטגוריה שבה הם נמצאים. זהו לא נתון רשמי ויש להיעזר בו כ-נתון לא רשמי.

·   נכסים לא סחירים -  פילטר שמסנן רמת חשיפה לנכסים לא סחירים, אפשרות די נפוצה בזמן תנודתיות רבה בשוק ההון.

היתרון הגדול של אתר לירות הוא הכוח שמאחוריו

לירות דיגיטל פועלת מתוך שליחות אמיתית לסייע לכל גולש ומשקיע פוטנציאלי. המידע באתר חשוף ונגיש לכל אחד ואין כל דרישה להירשם או לחשוף פרטים אישיים אלה אם תבחרו לעשות זאת מרצון על מנת לקבל שירות או עזרה מאיש מקצוע בעל רישיון.

הרבה מהתוספות באתר הגיעו מבקשות ושיחות עם קוראים וגולשים ולכן אין לנו ספק, שככל שנשמור על הגישה הזו, על הראש הפתוח, היצירתיות והנגישות לקהל, נמשיך לשכלל ולהתאים את האתר לכל גולש ומשקיע.

לאתר של לירות דיגיטל - Lirotdigital.co.il

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום