בנו של בכיר חיזבאללה אחראי להעברות אמל"ח - כך זה מתבצע

הרכב שנפגע היום בצד הסורי של הגבול עם לבנון בתקיפה המיוחסת לישראל כוון להעברת אמצעי לחימה מאיראן לחיזבאללה, ולפעילים לבנונים שעוסקים בהברחות נשק. מי שמוביל את אותן הברחות הוא בנו של אחד מבכירי חיזבאללה, רדא האשם ספי א-דין

יענקי פרבר | חדשות בעולם 18.5.2024 | 22:05

האב והבן | צילום: רשתות חברתיות

תקיפת הרכב היום בצד הסורי של גבול לבנון כוונה לניסיון העברת נשק מאיראן לחיזבאללה. מי שמוביל את האופרציה הזאת הוא בנו של ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה, רידא האשם ספי א-דין

על פי הדיווח של רועי קייס בכאן חדשות, הרכב שהותקף שימש פעילי הברחות אמל"ח לבנונים. ההעברות אלה מתבצעות כאשר אותם פעילים חוצים לסוריה לקבלת האמל"ח וחוזרים ללבנון.

רידא שהוביל את ההברחה המדוברת הוא בנו של ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה, האשם ספי א-דין, מי שסומן כיורשו האפשרי של נסראללה. הוא נשוי לבת של מפקד כוח קודס האיראני המחוסל, קאסם סולימאני, ומתעסק בפרויקטים להתעצמות חיזבאללה באמל״ח אסטרטגי מאיראן ועד לבנון.

למעשה הבן של בכיר חיזבאללה מנצל את תפקידו הרם של אביו שאמור לפעול למען האוכלוסייה הלבנונית ומשתמש בתשתיות של המועצה המבצעת לניהול עסקיו וגם להעברת אמצעי לחימה לתוך שטח לבנון בעבור חיזבאללה.

מאז פרוץ המלחמה ניכר כי ישראל עוקבת בצורה הדוקה אחרי הפעילות של גורמי הציר בשטח סוריה, ובהם יחידה 4400 כאשר סוכלו ניסיונות רבים להעברת אמל"ח רגיש לחיזבאללה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום