גרמניה: השימוש בסיסמה הפופולרית עלול לגרור ענישה

משרד המשפטים של גרמניה הודיע כי הסיסמה הפלסטינית הפופלרית "מהנהר ועד הים" שקוראת להשמדת ישראל היא "סיסמה של חמאס... כל שימוש במשפט הזה עלול להיחשב כשימוש בתעמולה של ארגון לא חוקי ועלול לגרור ענישה"

שלו שינברג | חדשות בעולם 13.5.2024 | 17:20

גרמניה | צילום: pixabay

משרד המשפטים של גרמניה הודיע כי הסיסמה הפלסטינית שקוראת להשמדת ישראל, "מהנהר ועד הים" עלולה להוביל לענישה כלפי מי שיגיד אותה - בשל שיוכה לחמאס. 

ב"חדשות 12" דווח כי מטעם המשרד נמסר שזו "סיסמה של חמאס - ארגון טרור שהוצא מחוץ לחוק בגרמניה. בשל כך, כל שימוש במשפט הזה עלול להיחשב כשימוש בתעמולה של ארגון לא חוקי ועלול לגרור ענישה". 

נזכיר כי חודשים של מחאות רחוב מצד פלסטינים תומכי חמאס ואנטישמים קלאסיים לא הצליחו לשכנע את קובעי המדיניות הגרמנים לשנות את עמדתם האוהדת כלפי ישראל.

יותר ויותר, ארגונים פרו-פלסטינים אנטישמיים מנסים את המסלול המשפטי, בתקווה להצליח יותר. לפני כחודש עורכי דין מברלין הגישו "ערעור דחוף" בשם פלסטינים תומכי טרור נגד ממשלת גרמניה בבית משפט גרמני. בתביעה נטען כי "משתמשים בנשק גרמני לביצוע הפרות חמורות של החוק הבינלאומי, כמו פשע רצח עם ופשעי מלחמה". התובעים קראו לבתי המשפט להורות על הפסקת הסיוע לישראל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום