השר הכריז: "12,000 יחידות דיור יתווספו באלעד"

שר הבינוי והשיכון הכריז בפגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית אלעד יהודה בוטבול: "12,000 יחידות דיור יתווספו באלעד"

אברהם פריינד | פוליטי 12.5.2024 | 18:30

פגישת העבודה במשרד השיכון | צילום: באדיבות המצלם

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף קיים פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית אלעד יהודה בוטבול בו דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתכניות להתפתחות הבנייה והתעסוקה בעיר לשנים הקרובות. 

בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, רמ"ט השר מוטי בבצ׳יק, יו"ר דירה להשכיר חיים פרוימוביץ', נציגי משרד הבינוי והשיכון, נציגי רמ"י, הפרויקטור בנצי אזאצי, מנכ"ל עיריית אלעד שי נתן, גזבר העירייה נחום ברכר והיועמ"ש של אלעד ניסים לוי.

במרכז הדיון דנו בקידום מרכזי התעסוקה באלעד בכדי לסייע בפתרונות  עבור תושבי העיר ולהגדיל משמעותית את הכנסות, שצפויה לגדול בעוד אלפי יחידות דיור בשנים הקרובות. 

במהלך הדיון הודיע שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנפף על שתי תוכניות גודלות נוספות המקודמות בימים אלה, בכוונה שיתווספו לפיתוח העיר בעוד כ- 12,000 יחידות דיור, זאת לצד שיווקים של מאות יחידות שפורסמו בשנה האחרונה שירחיבו באופן משמעותי את העיר אלעד.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אמר: "משרד הבינוי והשיכון כאן כדי לסייע לעיר אלעד שרוצה וצריכה לגדול, הן בקידום בניית יחידות דיור רבות והן בקידום התעסוקה בעיר. אנחנו נפעל כדי לצלוח את החסמים ולהוציא בקרוב את היזומות לכדי ביצוע. בעיר אלעד לא נבנו דירות במשך שנים ארוכות. יחד עם ראש העיר הנכנס נקדם לפעול, לפתח ולהרחיב את העיר ובקרוב נקדם תוכניות בנייה של כ- 12,000 יחידות דיור שיגדילו את העיר".

ראש עיריית אלעד יהודה בוטבול אמר:"מכניסתי לתפקיד אני פועל לקדם בנייה של אלפי יחידות דיור כדי להמשיך ולהרחיב את העיר. אני רוצה להודות לשר השיכון, למנכ״ל, לאנשי המקצוע ולצוות לשכתו של השר על ההתגייסות וקידום ישיבה מקצועית למען המטרה החשובה. נפעל יחד עם משרד השיכון להורדת כל החסמים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום