הח"כית מעוצמה בביקור אצל עצורים המנהליים: "לא ישברו אותם"

חברת הכנסת לימור סון הר מלך ביקרה במגרש הרוסים חמישה עצורים מנהליים מההתיישבות שנעצרו לפני כשבועיים בהחלטה של שר הביטחון יואב גלנט ואלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס. "הגעתי היום למגרש הרוסים כדי לבקר ולחזק את חלוצי ההתיישבות שנעצרו באופן אנטי דמוקרטי", אמרה

אביחי חבר | פוליטי 12.5.2024 | 15:30

אילוסטרציה | צילום: unsplash

חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) ביקרה הבוקר (ראשון) במגרש הרוסים את נריה זרוג, צדוק הכהן, אלחי כרמלי בועז שפיץ וקטין נוסף, חמישה עצורים מנהליים מההתיישבות שנעצרו לפני כשבועיים בהחלטה של שר הביטחון יואב גלנט ואלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס.

בביקור שמעה חברת הכנסת סון הר מלך מהעצורים על המעצר המנהלי המקומם ועל הנחישות לפעול למען ההתיישבות ולא להישבר. חברת הכנסת הבטיחה להם כי היא ומפלגתה פועלים ועושים הכל למען שחרורם ושחרור יתר העצורים המנהליים מההתישבות וכנגד הניצול האכזרי בצווים מנהליים כלפיי יהודים גיבורים וזקופיי קומה.

בצאתה מבית המעצר אמרה ח״כ סון הר מלך: "הגעתי היום למגרש הרוסים כדי לבקר ולחזק את חלוצי ההתיישבות שנעצרו באופן אנטי דמוקרטי ללא כל הוכחות או הליך משפטי תקין על ידי השר הכושל גלנט ואלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס.

לעיתים המשפט באתי לחזק ויצאתי מחוזקת הוא קלישאה, אבל לא הפעם. פגשתי חבר׳ה אוהבי העם והארץ, נחושים, שיעשו הכל כדי ליישב ולשמור על  ארץ ישראל. היום זה כבר ברור לכל  שכל הכוונה במעצר שלהם הייתה להרחיק אותם מהמאבק שלהם למען ההתיישבות והמתיישבים שומרי הארץ ולשבור את רוחם - דבר שלא יצלח. הגיבורים האלו הם  בדיוק האנשים שמבינים את גודל השעה ואת הכורח העצום בהתיישבות גדולה ורחבה לחיזוק ביטחון ישראל ולא המעצרים הדרקוניים ונסיונות ההתעמרות וההפחדה האלו הם מה שיעצרו אותם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום