איראן תשחרר את צוות הספינה "הישראלית" שנתפסה

חמאס פרסם סרטון שבו מופיעים החטופים קית' סיגל (64) ועמרי מירן (46) | בכיר בחמאס אמר ל"אל-מיאדין" הלבנוני: "בוחנים את ההצעה הישראלית, איך אין ציפיות גבוהות לקבל אותה" | מחוקקים אמריקנים חתמו על מכתב הקורא לביידן למנוע את משט "מרמרה 2" | סיכום חדשות השבת

שלו שינברג | חרבות ברזל 27.4.2024 | 20:40

מחבלי החות'ים משתלטים על ספינה | צילום: דוברות החות'ים

חמאס פרסם סרטון שבו מופיעים החטופים קית' סיגל (64) ועמרי מירן (46). מטה משפחות החטופים מסר כי משפחות סיגל ומירן מאשרות את השימוש בסרטון שפרסם חמאס.

שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן הודיע: נשחרר את צוות "הספינה הישראלית" שנתפסה במצר הורמוז.

מחוקקים אמריקנים חתמו על מכתב הקורא לביידן: תמנע את משט "מרמרה 2". במקביל, ארדואן ביטל ביקור בארה"ב.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן פרסם פוסט עם תמונה מהמפגש עם אביגיל עידן בת ה-4. ביידן כתב: "לא אנוח עד שכל חטוף, כמו אביגיל, שנקרע ממשפחתו ומוחזק בידי חמאס - יחזור לזרועות יקיריו. יש להם את המילה שלי. למשפחות שלהם יש את המילה שלי".

צה"ל ומשרד הביטחון ממשיכים בעבודות ההכנה לקליטת המזח הימי לסיוע ההומניטרי לעזה. שטח הפרויקט משתרע על כ-270 דונם המיועדים לטובת תפעול ומעבר הסחורות בספיקה רחבה לשטח.

לפי דיווחים בלבנון, שני בכירים בארגון הטרור "אל ג'מעה אל אסלמייה" חוסלו אתמול בִּתקיפה של צה"ל בבקעת הלבנון. לאחר הדיווח חיזבאללה ירה 30 רקטות לאזור החרמון.

שר החוץ של ארצות-הברית בלינקן הקדים את הגעתו ארצה, והוא יגיע ביום שלישי בניסיון לקדם עסקת חטופים.

בכיר בצה"ל אומר לוול סטריט ג'ורנל כי אי אפשר להימנע מהסלמה מול חיזבאללה: "דרך היציאה מהמלכוד מול חיזבאללה - הסלמה לצורך רגיעה".

בכיר בחמאס אמר ל"אל-מיאדין" הלבנוני: "בוחנים את ההצעה הישראלית, איך אין ציפיות גבוהות לקבל אותה".

דובר צה"ל עדכן כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו באמצעות מערכת כיפת ברזל מטרה אווירית חשודה שעשתה את דרכה מלבנון לעבר מרחב מנרה.

ערוץ אל-אקצא של חמאס מדווח: 7 הרוגים ופצועים בתקיפת בית סמוך לרפיח. דיווח נוסף הצביע על 8 הרוגים מתקיפות צה"ל במחנה נוסייראת.

כוח צה"ל מיחידה 869 זיהה אתמול מחבל חיזבאללה שנכנס למבנה צבאי של הארגון בכפר כילא - ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום