אחרי שקודמו התפטר: יושב ראש חדש לרשות לבטיחות בדרכים

יושב ראש הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים החדש הוא ניצב (בדימוס) יורם הלוי. קודמו של הלוי בתפקיד, אבי נאור, שהתפטר לאחר שנה וחצי בתפקיד הקים את עמותת "אור ירוק" שהתמחתה בכל היבטי הטיפול בתאונות דרכים

רוני נאק | רכב ותחבורה 25.12.2023 | 10:22

אילוסטרציה | צילום: רוני נאק

יושב ראש הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הגוף האחראי על בטיחותם של אזרחי ישראל בכבישי הארץ הכאוטיים מתחלף שוב, כך מודיע משרד התחבורה. לפי הודעת משרד התחבורה, יושב ראש הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים החדש הוא ניצב (בדימוס) יורם הלוי, שהוגש לתפקיד על ידי שרת התחבורה מירי רגב. יצוין כאן כי רגב ניסתה בעבר להגיש את הלוי שנחשב למקורבה לתפקידים נוספים אך ללא הצלחה.

הלוי עצמו, כך מודיע משרד התחבורה כיהן בשורה ארוכה של תפקידי פיקוד במשמר הגבול ומשטרת ישראל. בין השאר, פיקד על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ומרחב דוד, מפקד משמר הגבול, מפקד מחוז דרום ומפקד מחוז ירושלים. הלוי הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני בחינוך. עם זאת - למרות הניסיון הפיקודי הניכר הלוי אינו בעל ניסיון בטיפול בתחום הרגיש והבעייתי של תאונות הדרכים. קודמו של הלוי בתפקיד, אבי נאור, שהתפטר לאחר שנה וחצי בתפקיד הקים את עמותת "אור ירוק" שהתמחתה בכל היבטי הטיפול בתאונות דרכים.

מעבר לכך יצוין כי כיום לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים גם אין מנכ"ל פעיל שיעבוד תחת הלוי - מכיוון שארז קיטה, בעצמו איש מפתח בעמותת אור ירוק שהקדיש את זמנו למאבק בתאונות הדרכים - התפטר מהתפקיד. שרת התחבורה מירי רגב הודיעה כי: "אני מברכת את יורם הלוי לרגל מינויו לתפקיד משמעותי וחשוב של יו״ר הרשות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. אני בטוחה כי ניסיונו הרב של יורם בפיקוד וניהול, ומסירותו למלאכה יאפשרו לו לקדם את המאבק בתאונות הדרכים ולשפר את בטיחות הנוסעים והולכי הרגל בישראל. מאחלת לו בהצלחה״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום