אברהם פריינד: הוריו של אלי פלדשטיין שוחחו עימו הערב פעם נוספת. אלי אמר להוריו: "כואב לי על הצער שלכם. אני לא צריך להיות פה, לא עשיתי כלום!". השיחה נמשכה 4 דקות בלבד!.
עוד חברת קורקינט שיתופי עוזבת את ישראל
חברת הקורקינטים יאנגו-ווינד עוצרת את פעילותה בישראל בתחילת השנה הבאה. תאונות קורקינט חשמלי הפכו למכת מדינה ובמשרד התחבורה אף יצאו בשורה של מהלכים שנועדו להגביל את התנועה של הקורקינטים
חברת הקורקינטים השיתופיים יאנגו-ווינד עוצרת את פעילותה בישראל ותוציא את הקורקינטים הצהובים הנפוצים שלה מהערים בארץ בתחילת השנה הבאה, כך מדווח היומון הכלכלי דה מארקר. יאנגו ווינד נחשבת לאחת מחברות הקורקינט השיתופי הוותיקות בישראל והחלה לפעול עוד בשנת 2019 - אך כאמור כעת פעילותה בישראל מסתיימת לפי לשון הפרסום.
היציאה של יאנגו-ווינד מישראל אינה היציאה הראשונה של חברת קורקינט שיתופי: חברת TIER הודיעה לפני כמה חודשים כי היא מסיימת את הפעילות בישראל,מה שמשאיר את זירת הקורקינט השיתופי בארץ לשלוש חברות בלבד: ליים, בירד ודוט, מה שמצמצם את התחרות בשוק ועלול לגרום לעליית מחירים.
נושא הפעלת הקורקינט בכלל והקורקינט השיתופי בפרט הוא נושא טעון שמכעיס רבים: תאונות קורקינט חשמלי הפכו למכת מדינה ובמשרד התחבורה אף יצאו בשורה של מהלכים שנועדו להגביל את התנועה של הקורקינטים החשמליים בגנים ציבוריים וטיילות. נושא הרכיבה הבלתי חוקית על קורקינטים חשמליים, גם שיתופיים וגם לא שיתופיים כבר גרם לפציעתם של רבים וגם קורבנות בנפש כבר נרשמו. רשימת העבירות כוללת רכיבה ללא קסדה, רכיבה על מדרכה, הרכבה של נוסע על הקורקינט בניגוד לחוק, חציית צמתים באור אדום ועוד שורה ארוכה של עבירות. לפי לשון הפרסום בדה מארקר, העזיבה של יאנגו-ווינד נובעת בין היתר מגניבות של קורקינטים לשטחים, עלויות הפעלה גבוהות וירידה בהיקף הפעילות בגלל המלחמה.