להשקיע באקסטרים: הכירו את מערכת המסחר המתקדמת בעולם

קולמקס ישראל מעניקה מגוון אופציות מסחר אטרקטיביות באמצעות קליק פשוט בסמארטפון או המחשב שלכם ולוקחת את ענף ההשקעות מספר צעדים אל עבר הקידמה • מהו סחר בחוזה הפרשים? איך ניתן להפיק מכך סכומים עצומים בזמן קצר? ומה יעשה מי שחושש להשקיע (רמז: חשבון דמו) • הכירו מקרוב את זירת המסחר הדיגיטלי המובילה בישראל

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 2.11.2022 | 13:26

מניות דרך הפון | צילום: FREEPIK

תארו לכם שאתם יכולים לסחור מכל מקום בעולם, לפתוח או לסגור פוזיציות מהמחשב או ממכשיר הסלולר ולנהל את תיק ההשקעות האישי בכל מקום בו אתם נמצאים, כולל סחר בשווקים מסביב לעולם. חברת קולמקס ישראל, המהווה את זירת המסחר המובילה בארץ, מתרגמת הלכה למעשה את החזון הדיגיטלי הנ"ל ומה שבעבר היה נדמה לנו כחלום בלבד הפך למהפכה יוצאת דופן בעולם ההשקעות, כשכל זה מתבצע במרחב הווירטואלי.

 קולמקס ישראל מקבוצת קולמקס הבינלאומית, הוקמה על מנת לספק לסוחר הישראלי את חווית המסחר הטובה ביותר, בתנאים האטרקטיביים ביותר כשהיא מושתתת על המערכות המתקדמות ביותר בעולם בתחום זה וכך לוקחת את ענף ההשקעות ומתאימה אותו לצרכי 2022.

 באתר ובאפליקציה החדשנית והמתקדמת של קולמקס, תוכלו להשקיע במגוון אופציות, לרבות מניות, מדדים, מט"ח וסחורות. אבל זה לא מסתיים כאן. לקולמקס שני חידושים משמעותיים, המציבים אותה בראש זירות המסחר בישראל. כדלהלן.

הזמן קצר והכסף מרובה

 בקולמקס תוכלו לסחור בחוזה הפרשים. במילים פשוטות אפשר להגדיר זאת כהשקעת אקסטרים, כזו שיכולה להניב למשקיעים המבינים והבקיאים בתחום, פוטנציאל רווח עצום תוך זמן קצר ביותר, תלוי ברמת הסיכון שתבחרו לקחת. ובמעט פירוט יותר: חוזה הפרשים הוא מכשיר העוקב אחר שינויים של נכסים (מניות, סחורות, מדדים, מט"ח). המכשיר אינו מקנה אחיזה בנכס הבסיס (כמו רכישה של מנייה המקנה אחיזה בחברה עצמה) אבל מתנהל באופן דומה. ערך החוזה עולה כשערך הנכס עולה ובאותו אופן גם יורד. אז למה השקעת אקסטרים? המכשיר הזה (חוזה הפרשים) מאפשר מסחר בהיקף עסקאות גדול אבל עם השקעה קטנה. זה נקרא מינוף, לדוגמא תשקיעו $1000 ותוכלו לפתוח עסקאות בהיקף של עד $100,000 (תלוי בסוג הנכס ובהחלטה שלכם). מצד אחד ניתן להגיע לשיעורי רווח גבוהים מאוד ביחס להשקעה, מצד שני אפשר לאבד את ההשקעה ברגע אחד.

אי אפשר להיכנס למינוס

בקולמקס ישראל מספר חומות הגנה, המעניקות ביטחון למשקיע כך שלא יוכל להפסיד כסף בתהליך ההשקה וכך לצמצם לאפס את טווח הסיכונים: במערכת המתקדמת של קולמקס ניתן להשתמש בפקודות הגנה חכמות כדי להגביל את ההפסד. השימוש בפקודות מתקדמות כמו Stop Loss מאפשר לסוחר לקחת סיכונים מושכלים ומוגבלים ולמעשה מבקש מהמערכת לסגור את העסקה אוטומטית במקרה ונוצר הפסד בגובה מסוים.

חומת ההגנה השניה הינה הרגולציה. קולמקס ישראל פועלת ברשיון רשות ני"ע ותחת פיקוחה. בהתאם לרישיון שניתן לחברה  כזירת סוחר, קולמקס אינה מאפשרת ללקוחותיה להיכנס למינוס. זאת אומרת, ניתן להפסיד רק עד גובה ההשקעה הראשונית ואי אפשר להיכנס למינוס. מה שכן עלול לקרות בהשקעות אחרות, דרך הבנקים למשל.

50,000 דולר וירטואליים

חוששים להתחיל להשקיע? בקולמקס אופציה של פתיחת חשבון דמו, בה אתם מקבלים 50,000 דולר וירטואליים, איתם אתם יכולים להתחיל לתנסות בעולם המסחר: לקנות, למכור, לסחור ולעשות כרצונכם וכך לערוך ניסוי על "יבש", בלי לסכן כסף אמיתי. לאחר שהתנסתם, השתפשפתם והפכתם למבינים, תוכלו לגשת לדבר האמיתי ולהשקיע מתוך הבנה וניסיון, בדרך שלכם למינוף כספי משמעותי.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים לזירת המסחר המובילה בישראל>>>

* הפעילות בזירה דורשת מיומנות, ידע והבנת הסיכונים ואינה מתאימה לכל אדם | פעילות ממונפת כרוכה בסיכון ממשי של אבדן מלוא כספי ההשקעה בתוך זמן קצר | החברה המפעילה זירה זו פועלת כצד נגדי לעסקאות איתך, ולכן היא המוכרת כשאתה קונה והיא הקונה כשאתה מוכר | שיעור הלקוחות המפסידים כסף בזירה בהתאם לדוח השנתי האחרון שהגישה החברה לרשות הוא 72.8% מסך כלל הלקוחות הפעילים

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום