אוכלים ומרזים: האנשים שפיצחו את שיטת הירידה במשקל

לא מעט אנשים בעלי משקל רב, חוו מהפך בחייהם אחרי אין ספור ניסיונות כושלים • כך הם עברו מדימוי עצמי נמוך ואפילו קושי פיזי לשרוך שרוכים לגזרת גוף חדשה ומחמיאה - כל זאת ללא מאמץ ובלי התנזרות מיותרת ממאכלים - כפי שמתואר במקרה שלפניכם

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 31.10.2022 | 14:08

שמירת משקל | צילום: FREEPIK

חודש חשוון, מציין עבור רבים את בואה של השגרה המבורכת. הוא אמנם נקרא מר, בשל היעדר חגי ומועדי ישראל, אולם עבור שומרי משקל רבים רצוי שיהיה בשנה חודש אחד מר, בפרט אחרי חודש המתוקים שעברנו…. חגי תשרי העמוסים בארוחות גדושות ומשמינות, מכריחות איזשהו עוגן תזונתי והוא בהחלט בא בטיימינג מושלם.

לירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

המקרה שחווה אליקים ממחיש לנו את גודל האפשרות שמעניקה לנו התקופה. בשיחה מיוחדת שקיים עמנו הוא מספר על הקשיים הגופניים שליוו אותו עם המשקל החריג. "הייתי שמן מאוד", משתף בגילוי לב. "עברתי את ה-110 קילו והרגשתי איך כל תנועה הכי פשוטה הופכת אצלי למסורבלת. בעבר הייתי משתתף במשחקי ה'חמש אבנים' של הילדים שלי, אבל באותה תקופה לא רק שלא הצלחתי בזה, אלא גם הפעולות הכי פשוטות כמו קימה מהכיסא ושריכת שרוכים הפכו למשימות מורכבות ביותר. הרגשתי ממש כמו שק תפוחי אדמה כבד שלא מצליח לזוז", משתף חצי בצחוק חצי בעצב.

המפנה בחייו החל באופן מפתיע עת הוא עלעל בעיתון השבועי לו הוא מנוי. "מלכתחילה הייתי סקפטי בקשר לדיאטות, ראיתי מסביבי אנשים שנלחמים במשקל ובסוף קורסים, אבל בשעה שקראתי על סלימפיט היה נשמע שהשיטה הזאת מעניקה משהו אחר".

ממה הבנת את זה?

"הם נגעו שם בדיוק בנקודות הבעייתיות של הדיאטה. מכיוון שדיאטה היא כמו מבצע בחנות", ממשיך אליקים לתאר על פי עולם הדימויים העשיר שלו.  "במבצע ניתנת לך האפשרות לרכוש כמה ימים מוצרים בזול, אולם בסופו של המבצע אתה משלם ביוקר. כך גם בסופה של הדיאטה, אתה משלם מאוד ביוקר. משלם בבריאות שלך, בנראות שלך ובהתנהלות היומיומית שלך".

"המאמן דירבן אותי ועקב מקרוב אחר התוכנית האישית שלי. הוא שינה ושיפר אותה כפי הצורך וכך עליתי על המסלול הנכון".

אליקים מסרב לציין את משקלו המדויק ומציין ברמיזה. "אני עדיין בתהליך הירידה, אבל בוא נגיד שאני שואף להגיע ל-85 קילו והמרחק הוא לא כל כך רב".

"אני מכיר רבים מסביבי שמחפשים את הנוסחה לרדת במשקל ואני קורא להם מכאן - קודם כל תחדלו מלעשות דיאטות שלא באמת עוזרות לכם ושנית, תצטרפו לשיטה הייחודית של סלימפיט. זה פשוט, זה קל וזה עובד".

לירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום