ניסיון פיגוע דריסה; ירידה נוספת בתחלואה

במהלך השבת והחג חלה ירידה נוספת במדדי תחלואת הקורונה | נעצר מחבל שניסה לבצע פיגוע דריסה | ליברמן נוטל יוזמה בגוש השמאל ומנסה לגבש תוכנית הדחה לנתניהו

קובי בורנשטיין | חדשות בארץ 28.3.2021 | 20:10

מתחם בדיקות קורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

המשך מגמת הירידה: משרד הבריאות מדווח על ירידה נוספת בחולים הקשים ובנדבקים. עם זאת, במהלך השבת והחג נפטרן 19 ישראלים מהקורונה.

כוחות צה"ל עצרו מחבל החשוד בניסיון הדריסה סמוך ל"עין מבוע": בהמשך לדיווח על אירוע דריסה, מתחקור ראשוני של האירוע ושל החשוד עולה כי מדובר בניסיון פיגוע. המחבל האיץ לעבר מספר לוחמים סמוך למעיין "עין מבוע" שבחטיבה המרחבית "בנימין", והתנגש במספר כלי רכב ישראלים, אין נפגעים. המחבל נעצר והועבר לכוחות הביטחון להמשך חקירה.

 יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר כחול לבן בני גנץ צפויים להיפגש הערב כדי לדון בדרכים להקמת ממשלה.

מוקדם יותר הודיע יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כי ימליץ על יאיר לפיד להרכבת הממשלה. בפוסט שפירסם בפייסבוק כתב ליברמן: "כפי שהודענו, אנו נמליץ על יו"ר המפלגה מגוש השינוי, שתקבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר, כמועמד להרכבת הממשלה. כל מי שינסה להכשיל את המהלך ויעמיד את האגו שלו מעל האינטרס הלאומי יישא באחריות לבחירות חמישיות. יציאה מהפלונטר הפוליטי מחייבת את כל המפלגות למצוא פיתרונות יצירתיים מחוץ לקופסה".

ערבי בן 8 שרכב על אופנוע דרס בת 4 בצפון. הילדה פונתה לבית החולים במצב בינוני-קשה, סריקות אחר האופנוע שהועלם מהזירה.

פראמדיקית מד"א מיקה עוז, שנכחה בזירת האירוע,  סיפרה: "חברנו עם רכב פרטי שבתוכו שכבה הילדה כשהיא סובלת מחבלת ראש. סיפרו לנו שהיא נפגעה מרכב. הכנסנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי".

במהלך החג הושלך רימון פעם נוספת לעבר ביתו של ראש אגף הביטחון והסדר הציבורי בעיריית נהריה. המשטרה פתחה בחקירה והחלה בסריקות לאיתור חשודים.

אמנון אברמוביץ׳ חושף ב'אולפן שישי': נתניהו הציע לגדעון סער - כנס לממשלה, אפרוש אחרי שנה ואתה תהיה ראש ממשלה.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום