היום: הממשלה תדון בהגבלות פורים; הסכמות על עוצר לילי

העלייה במקדם התחלואה והחשש מהתפרצות נוספת בעקבות חגיגות פורים המוניות, מביאים את משרד הבריאות להתריע ולדרוש כי יוטלו הגבלות מחמירות במהלך כל ימי הפורים | הערב תכונס הממשלה לדיון בהטלת עוצר בלילות החג מהלך שככל הנראה יאושר ברוב קולות

ארי קלמן | חדשות בארץ 23.2.2021 | 08:59

סגר בקריה החרדית בחצור הגלילית צילום: דוד כהן, פלאש 90

הערב בשעה 17:30 יתכנסו שרי הממשלה לדיון על ההגבלות שמבקשים להטיל במשרד הבריאות בימי הפורים, זאת בעקבות החשש ממסיבות מחתרתיות במגזר הערבי, כשלעת עתה מסתמנת הסכמה בין שרי הממשלה והקבינט.

על פי הצעת משרד הבריאות, יוטל עוצר לילי החל מיום חמישי ועד ליום ראשון, כבכל ערב (חמישי, ליל שבת ומוצאי שבת) יוטל עוצר החל מהשעה 20:00 עד ל 05:00 בבוקר, מלבד זאת יוטלו הגבלות תנועה בכל הימים כדי למנוע מעבר מעיר לעיר.

כמו כן מציע שר הבריאות יולי אדלשטיין לדלל משמעותית את תנועת התחבורה, להגביל את מספר האוטובוסים וכן את מספר הנוסעים על כל אוטובוס, במטרה לצמצם ככלל האפשר התניידות ממקום למקום.

בשעות האחרונות מסתמנת הסכמה רחבה על אישור העוצר, אך עדיין קיימים חילוקי דעות קטנים בין משרד הבריאות לכחול לבן, בעוד שרי כחול לבן דורשים להטיל את המגבלות רק על הערים האדומות ומשרד הבריאות מתעקש על הגבלות בכל הארץ.

מי שתומך בעמדת כחול לבן הוא השר אריה דרעי שהודיע כי יסכים גם הוא להגבלות שיוטלו רק על הערים האדומות, כאשר נכון להבוקר כל הערים החרדיות כבר אינם אדומות.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום