סמוטריץ' מחזיר לבנט: "בורח להעלבות אישיות"

אמש הגיב יו"ר 'ימינה' לסרטון הפרובוקטיבי של בן-גביר, ותקף את סמוטריץ': "נמאס שאתם מנכסים לעצמכם את השם 'ציונות דתית'" | בצלאל תקף היום בחזרה: "נפתלי על הזמן חוזר לאישי"

יאיר כלפה | פוליטי 21.2.2021 | 15:53

סמוטריץ' ובן גביר צילום: פלאש 90

לאחר שיו"ר 'עוצמה יהודית' שיחרר סרטון של קמפיין בחירות, שעורר סערה ברשתות, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט בחר לתקוף דווקא את סמוטריץ'.

"שתקתי עד עכשיו אבל הערב עברתם גבול. נמאס שאתם מנכסים לעצמכם את השם ״ציונות דתית״ ובכך כופים את עצמכם כסמל על כל חובש כיפה סרוגה או נערה מהציונות הדתית—ללא רשותם ונגד רצונם", כתב בנט בין היתר.

בתגובה, סמוטריץ' תקף את שותפו לשעבר חזרה בראיון ל-103fm: "נפתלי כל הזמן חוזר לאישי, פעם קרא לי פרובוקטור ופעם ילד כאפות. כואב לו לענות על השאלה - האם הוא יהיה שותף בממשלת שמאל אז הוא בורח להעלבות אישיות. הסיבה שנפרדנו דרכנו זה על רקע שהוא לא התחייב ללכת לממשלה ימנית".

סמוטריץ' גם התייחס לתוכן הסרטון: "אני מסתייג באופן חד-משמעי מהשימוש בזכר השואה ובתמונה לא ראויה של היטלר, זה מבחינתי מחוץ לתחום".

אך למרות ההסתייגות, סמוטריץ' לא התחרט על החיבור: "אני שמח על האחריות שגילינו - כדי שהשמאל לא יעלה לשלטון ושאף קול לא ייאבד בימין. שני הקמפיינים, שלנו ושל עוצמה יהודית, אמורים להיות מתואמים - ולא היה פה תיאום".

כזכור, בן-גביר עורר אתמול (מוצ"ש) סערה פוליטית לאחר שהפיץ סרטון תעמולה, שבו בין היתר מוצגת גם דמותו של הצורר הנאצי אדולף היטלר ימ"ש.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום