בן גביר מכה על חטא: "בדיעבד היה נכון לשקול שוב"

עוד לא נכנס לכנסת, וממשיך לעורר סערה: בשמאל מנסים להפוך אותו לנטל על הימין. ואיתמר בן גביר מצדו לא מתבייש בעצמו | כבר בליל הגשת הרשימות התפתחה תגרה בינו לבין דוברה של מפלגת חד"ש, ואתמול אף שותפיו לדרך נאלצו להתנער ממנו. הבוקר הוא 'משחרר' חצי התנצלות התנצל 

אהרן מילר | פוליטי 21.2.2021 | 13:11

איתמר בן גביר צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר ההתנערות של שותפו בצלאל סמוטריץ' אמש (מוצאי שבת) דקות לאחר פרסום הסרטון שעשה שימוש בצורר היהודים היטלר ימ"ש על מנת להדגיש את דיבוריה של מקום מס' 7 במפלגת העבודה אבתיסאם מראענה. הבוקר בן גביר עצמו מכה על חטא.

עורך הדין איתמר בן גביר בראיון אמר הבוקר לעדיאל שביט 'כיפה': "הייתי מסיר את התמונה של היטלר. אני מסכים שבחכמת הבדיעבד היה נכון לשקול שוב אם להשתמש במוטיבים כאלה ואחרים, אבל אני לא הפוליטיקאי הימני הרגיל שמכירים, זה שהשמאל תוקף ואז הוא מתנצל".

גדעון סער הגיב לסרטון של עוצמה יהודית: "הסרטון המוטרף של בן גביר ובו זילות השואה הוא רק דוגמא לשיח מוקצן ומתלהם. זה בדיוק אחד הדברים שדורשים שינוי: השיח בינינו. שיח אחר לא יהיה כאן אם נתניהו, שחתם על הסכם עודפים עם בן גביר, יישאר. להיפך: בן גביר יהיה בעמדת השפעה אם נתניהו יישאר בשלטון. ב-23 עושים שינוי: בהנהגה. ובשיח".

בעוצמה יהודית אמרו בתגובה לדברי סער: "מפלגת גדעון סער משום מה לא הצטרפה לבקשת הפסילה שהגשנו נגד אבתיסאם מראענה. כנראה שזה בגלל תפקיד השרה שסער מייעד לה בממשלה שהוא חולם להקים – ושבזכותנו תישאר בגדר חלום בלבד".

כזכור, אמש עוררו בעוצמה יהודית סערה פוליטית כעת הופץ סרטון תעמולה במסגרת תעמולת הבחירות הדיגיטלית שהפכה לפופולארית. סרטון שהציג את  נפתלי בנט כמי שמצטרף לממשלה לצד מקום 7 ברשימת העבודה, אבתיסאם מראענה-מנוחין שהתבטאה נגד העמידה בצפירת יום הזיכרון לשואה.

הסרטון המסעיר דימה קבוצת וואטסאפ, שכוללת את השותפים העתידיים בממשלה תחת יאיר לפיד בהקמת, בה חברים הרשימה המשותפת, מרצ, העבודה, גדעון סער וגם נפתלי בנט שמוצג באנשי קשר של לפיד כ"בנט האח". במהלך הסרטון הוצג גם דמותו של הצורר הנאצי אדולף היטלר ימ"ש, אותו משתפת כביכול אבתיסאם מראענה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום