"אני נהנה מכל יתרונות המגורים בי-ם בלי להשתעבד למשכנתא גדולה"

אין ספק כי יתרונות המגורים בירושלים הם עצומים, אך יחד עם זאת לא פעם כדי ליהנות מהם נאלצים להיפרד מסכומי כסף אדירים • הכירו את האנשים שמצאו את הדרך לשלב בין אוירא דירושלים לדירות פאר מפנקות במחירים שפויים

יוסף אור כתבה מקודמת | כלכלי 21.2.2021 | 07:04

הנוף מפרויקט מרום צמרת צילום: יח"צ

ירושלים נחשבת זה מכבר למעוז הפופולרי והמבוקש ביותר על ידי הציבור החרדי על כל חוגיו וגווניו.
רבים מוכנים לשלם הון על מנת לחוש מקרוב באווירה הירושלמית, ליהנות מהנופים המיוחדים ולנשום אוויר פסגות שאין בשום מקום אחר.

אמנם, בשנים האחרונות, בצל עליית מחירי הדיור בכל הארץ, הפכו המחירים בבירה לגבוהים עד בלתי אפשריים. רבים נאלצים לחיות בדירות קטנות ובאזורים נידחים על מנת להצטופף בצילה של עיר הבירה.

הפתרון לדילמה הקשה הזו מגיע באופן מפתיע משכונת גבעת זאב החדשה. המועצה הסמוכה לירושלים הפכה בתקופה האחרונה ליעד חם בקרב זוגות צעירים ומשפחות חרדיות רבות המאכלסות את השכונה, המתאפיינת בחיי קהילה מגוונים ותוססים.

מיזם הדגל באזור זה, הוא פרויקט המגורים החדשני "מרום צמרת בית וגן".


פרויקט מרום צמרת • קרדיט: יח"צ

תושב גבעת זאב שרכש דירה בפרויקט משתף אותנו ברשמיו מאז עבר לגור בה. "חייתי בדירת שלושה חדרים בשכונת נווה יעקב והבנתי באיזשהו שלב שאין באפשרותי לגדל שם משפחה גדולה בעתיד ומאידך בתור אברך כולל לא ראיתי את עצמי נכנס לבור של משכנתא שאני לא יודע איך אני יוצא ממנו" מספר בגילוי לב.

"לפני מספר חודשים נחשפתי לפרויקט 'בית וגן' בגבעת זאב. התרשמתי מהמקום ומהאוכלוסייה המגוונת ולא פחות מזה, מהאוויר הטוב ומהנוף הירושלמי הנשקף מחלונות הבתים" משתף בהתלהבות ומוסיף, "העניין הוא שבניגוד לשכונות הירושלמיות, כאן אתה יכול להרשות לעצמך לגור בדירות גן ובפנטהאוזים במחירים שפויים וברי השגה. כך שמחד אתה נמצא בתור אזור ירושלים, כפסע מקניון רמות ומהאזורים הפופולריים של מרכז העיר ומאידך יכול להרשות לעצמך לגור בדירה חדשה ומפנקת, מה שירושלמי קלאסי לא יכול להרשות לעצמו".

שלב א' של הפרויקט מגיע לסיומו בימים אלו ולכם יש הזדמנות להיות חלק מאחד הפרויקטים המפוארים והמבוקשים ביותר, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

ניתן למלא את הטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים
ניתן גם להתקשר לטלפון:072-395-2432


רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום