גדעון סער: "לא שולל פתיחה של מרכולים בשבת"

לאחר מספר ראיונות שקיים בשבוע האחרון, תקף הבוקר יו"ר תקווה חדשה את רון חולדאי: "הוא הקים מפלגה חדשה עם יומרות להנהיג את המדינה ובפועל הוא נלחם באחוז החסימה" | בנוסף, מוקדם יותר היום הצטרף אל סער המשנה לראש עיריית אשקלון

ארי קלמן | פוליטי 17.1.2021 | 17:31

גדעון סער צילום: Yonatan Sindel/Flash90

16 ימים לסגירת הרשימות, ובשעה שרשימתו עדיין לא נסגרה, התראיין הבוקר (ראשון) גדעון סער, ונשאל לגבי מצטרפים חדשים לשורותיו: "מצטרפים מכל הארץ אנשים, אנחנו מזהים גל חזק מאוד בשטח. ובימים הקרובים יהיו עוד שמות שנצרף ממעגלי עשייה שונים".

על הסרטון שפורסם שבו נתניהו משוחח עם השולמנים, אמר ב'כאן רשת ב': "נחשף הציניות בהתייחסות לכל עניין כולל הקורונה. הדבר הזה מצביע על זה, שאנחנו עומדים מול מישהו חסר גבולות וחסר מעצורים, ורואה אך ורק את עצמו".

על פתיחת עסקים בשבת הוסיף יו"ר תקווה חדשה: "עמדתי איננה שוללת באופן עקרוני פתיחה של מרכולים בשבת, זה צריך להתבצע באופן של איזונים. כל רשות מקומית בוחרת כיצד היא תקיים את האיזונים האלה. לא לכל מקום יש את אותו האופי. האמירה המחייבת אותי – בממשלה בראשותי לא תהיה כפייה כלשהי, לרבות כפייה דתית".

סער תקף את ראש עיריית תל אביב-יפו וראש מפלגת הישראלים רון חולדאי: "הוא קצת במצוקה. הוא הקים מפלגה חדשה עם יומרות להנהיג את המדינה ובפועל הוא נלחם באחוז החסימה, אז הוא נלחם בי".

מנגד, חולדאי פירסם סרטון שבו נאמר כי: "גדעון סער זה סגירת מרכולים בשבת", ובנוסף תלה גם שלט שבו נאמר: "שבת שלום עם גדעון - זה לחפש סופר פתוח כל השבת", למרות דבריו הבוקר כי לא יתנגד לסגירת המרכולים בשבת.

בנוסף מישל בוסקילה, המשנה לראש העיר אשקלון, הודיע הבוקר כי הוא מצטרף למפלגת "תקווה חדשה". בוסקילה היה מהפעילים המרכזיים של תנועת הליכוד, חבר הליכוד במשך 29 שנים ובין היתר כהן עד עתה כיושב ראש סניף הליכוד באשקלון, חבר מזכירות הליכוד וחבר מרכז התנועה.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום