לא מחכה לממשלה: חולדאי: "אפתח את התרבות"; לשכת אדלשטיין: "הפקרות"

בעוד ישראל נאנקת עם אלפי מאומתים יומיים ומחלקות שכורעות תחת העומס בבתי החולים, ובעוד רק הבוקר ראשי מערכת הבריאות קוראים להאריך את הסגר בשבוע נוסף, רון חולדאי עושה דין לעצמו ומצהיר כי כבר בקרוב הוא יפתח את כל מוסדות התרבות בתל-אביב לאלו שקיבלו את החיסון

ארי קלמן | פוליטי 17.1.2021 | 09:44

רון חולדאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

פעם נוספת, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי העומד בראש מפלגת הישראלים מחליט לבדו על העיר תל אביב בענייני הבריאות בעוד הממשלה דואגת לבריאות הציבור, כשהפעם קורא חולדאי לפתוח את מוסדות התרבות.

על פי מתווה הממשלה, מוסדות התרבות יפתחו רק בעוד למעלה מחודש, אבל רון חולדאי שעוסק בפוליטיקה הודיע היום (ראשון): "בתחילת פברואר אפתח את כל מוסדות התרבות בת"א-יפו לכל מי שקיבל שני חיסונים".

חולדאי הבהיר: "לא נחכה לממשלה של ביבי-גנץ שלא יודעת לנהל כלום. אצלנו זה מעשים ולא דיבורים. ככה באמת חוזרים לחיים ולא רק עוסקים במסיבות עיתונאים".

מדובר בהחלטה שלו היה מקבל אותה אחד מגדולי התורה בפתיחת מוסדות לימוד או בלי כנסת היו כולם זועקים, אבל כשאת ההחלטה מקבל פוליטיקאי למטרת בחירות כולם מפרגנים לו על ההחלטה האמיצה.

מלשכת שר הבריאות יולי אדלשטיין תקפו את חולדאי: "רון חולדאי עושה פוליטיקה על חשבון בריאות הציבור. ההפקרות של רון חולדאי, שהתחילה בחלוקת חיסונים בניגוד להחלטת ועדת התיעדופים המורכבת מאנשי מקצוע בלבד, וממשיכה בפתיחת מקומות באופן מסוכן, היא שערורייתית וצריכה להדליק נורת אזהרה לכל אזרח שבריאות הציבור חשובה לו", נמסר.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום