חשש שיבצעו פיגוע: אופנוע איחוד הצלה נגנב

במוקד המשטרה התקבל דיווח מחברת איתורן, על אופנוע השייך לאיחוד והצלה שנגנב • האופנוע אותר, אחד הרוכבים נמלט מהמקום והשני נעצר ונפתחה חקירה

קובי בורנשטיין | חדשות בארץ 11.1.2021 | 20:43

צילום: באדיבות המצלם

תושב השומרון הבחין באופנוע חירום של ארגון איחוד הצלה שנוסע בשטח A וחשש שהאופנוע נגנב וישמש לביצוע פיגוע, דיווח למוקד איחוד הצלה שהעביר את הדיווח למשטרת ישראל. 

בסיוע חברת איתוראן אותר האופנוע על יד חוות גלעד. אחד הרוכבים נמלט מהמקום והשני נעצר ונפתחה חקירה. תושבים טוענים כי מדובר ברוכבים יהודים וכי המשטרה ביצעה ירי באוויר לעבר אחד מהם.

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי "במוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה מעובר אורח על אופנוע של איחוד הצלה שנצפה נוסע בשטח A ועלה חשש שהאופנוע נגנב. מוקד איחוד הצלה בשת"פ עם אגף מבצעים בארגון פנו למשטרת ישראל וחברת איתוראן שיפעלו בזריזות לאיתור האופנוע מחשש שהוא ישמש לפעילות חבלנית".

מושיקו מושקוביץ, מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה, שניהל את מבצע איתור האופנוע מסר כי "הודות לפעילות מהירה של המשטרה וחברת איתוראן האופנוע אותר בסמוך לחוות גלעד. נסיבות האירוע בבדיקה".

ממשטרת ישראל נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח מחברת איתורן, על אופנוע השייך לאיחוד והצלה שנגנב. כוחות משטרה שאיתרו את האופנוע הורו לו לעצור סמוך לחוות גלעד. אחד הרוכבים נמלט מהמקום והשני נעצר ונפתחה חקירה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום