הפורץ הסדרתי של ב"ב יישאר במעצר עד תום ההליכים

סרגיי ברסקי, תושב תל אביב שהטריד מאוד את מנוחתם של תושבי בני ברק כשנהג לפרוץ כמעט מדי לילה לאופניים חשמליים בעיר, יישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 1.12.2020 | 14:47

תפיסת הגנב הסדרתי בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

בית משפט השלום בתל אביב החליט אתמול (שני) כי הפורץ הסדרתי סרגיי ברסקי, תושב תל אביב שנהג לפרוץ כמעט מדי לילה לאופניים חשמליים בבני ברק, יישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אחרי בקשת המשטרה, נלקח ברסקי לשירות מבחן במטרה לבדוק האם יש לשלוח אותו לחלופת מעצר, אך קצינת המבחן הגישה תסקיר לבית המשפט, בו נכתב כי לא נמצאה אפשרות לחלופה.

עורך דינו טען במהלך הדיון כי מדובר בתסקיר טועה, וכי ברסקי מעוניין להגיע להוסטל ולהשתלב בקהילה טיפולית. השופט דחה את הטענות וקבע כי מדובר באדם שמהווה סיכון לסביבתו.

בהחלטתו להותירו במעצר עד לתום ההליכים כתב השופט דניאל בארי, כי "עברו של ברסקי הוא מכביד ביותר, לאחר שביצע שורה ארוכה של עבירות ומהווה סיכון לסביבתו, זאת על רקע התמכרותי".

יצוין, כי כנגד ברסקי עומדות 14 הרשעות קודמות בגין גניבות ופריצות שהתרחשו בעיר בני ברק. לפני כחודש הגישה נגדו המשטרה שוב כתב אישום בגין אירועים נוספים שהתרחשו לאחרונה. יחד עם כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כעת, לאחר כמה דחיות, הכריע בית המשפט כי הוא יישאר במעצר.

ברסקי נעצר לפני כחודש, במהלך עוד פריצה לזוג אופניים בבני ברק. הוא נתפס 'על חם' על ידי מתנדבי ארגון 'השומרים', שפעלו במשך חודשים ארוכים בשיתוף פעולה עם המשטרה במטרה להביא לתפיסתו ולהוביל להרשעתו.

עוד קודם למעצרו, תמונתו פורסמה באופן חריג ברחבי בני ברק. ככל שהוא נחשף, כך החלו לזרום הפניות מעוד ועוד תושבים שהבחינו בו וחושדים כי הוא מבצע גניבת אופניים. כעת, כך מקווים תושבי בני ברק, גזר הדין יושיב את הפורץ לתקופת מאסר ארוכה וימנע את הסבל מתושבי העיר.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום