תושב ערד שירה בבדואי שפרץ לרכבו: "אמרתי עליו קדיש"

אחרי שהמשטרה ערערה על החלטת בית המשפט לשחררו למעצר בית, בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום את מעצרו של אריה שיף, החשוד בהמתת תושב הפזורה הבדואית שפרץ לרכבו בארבעה ימים | במהלך הדיון אמר שיף: "את העונש שלי כנראה קיבלתי. אמרתי קדיש עליו ועל בנו"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 1.12.2020 | 12:47

אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בבית משפט השלום בבאר שבע התקיים היום (שלישי) דיון בהארכת מעצרו של אריה שיף, שבמוצאי השבת האחרונה ירה למוות בתושב הפזורה הבדואית אשר פרץ לרכבו סמוך לביתו בערד. שיף, נעצר לאחר האירוע ובית המשפט החליט לשחררו למעצר בית, אחר במשטרה בחרו לערער על ההחלטה. היום האריך בית המשפט את מעצרו בארבעה ימים.

במהלך חקירתו הראשונית, טען שיף בפני החוקרים כי ירה לעבר גלגלי הרכב לאחר שהפורץ החל במנוסה. אלא, שבמשטרה הצליחו לטענתם להשיג תיעוד מזירת האירוע, שבו נראה שיף יורה היישר לעבר המושב בו ישב פורץ. בעקבות כך, במשטרה מייחסים לו עבירה של המתה.

שיף, הביע במהלך הדיון צער עמוק על המקרה וטען כי הדבר נעשה ללא כוונה. "דבר ראשון, אני רוצה להביע את צערי העמוק, באמת עמוק, שלקחתי חיים לבן-אדם, ללא כוונה וללא התכוונות", אמר שיף והוסיף: "אמרתי היום קדיש לעילוי נשמתו של המנוח, וגם לעילוי נשמתו של הבן שלו, שנהרג לפני 24 שנה. דבר שאני לא עושה כל יום.

"צר לי מאוד על האירוע הטרגי שהסתיים בצורה טרגית. צר לי מאוד", הוא אמר, "אין לי מה להוסיף מעבר לזה שאת העונש שלי כנראה קיבלתי, ואני כל החיים אצטרך לחיות עם העניין הזה שהרגתי בן-אדם. בלי כוונה.

האירוע כאמור, התרחש במוצאי שבת בערד, סמוך לביתו. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לפורץ טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה מאוד. פאראמדיק מד"א בוריס מירצ'בסקי שטיפל בפורץ סיפר אז: "כשהגענו למקום שוטרים הובילו אותנו לרכב, ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה מאוד."

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום