הותר לפרסום: סוכל פיגוע ירי בראש העין

סוכל פיגוע ירי שתוכנן לצאת אל הפועל לפני כחודש בראש העין. במשטרה מציינים, כי אודות לערנותם של השוטרים שחתרו למגע, השתלטו על הנאשם שנשא על גופו אקדח טעון נמנע הפיגוע | בתום חקירתו, הודה המחבל כי תכנן לבצע פיגוע | אתמול הוגש נגדו כתב אישום

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 26.10.2020 | 21:26

אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שירות הביטחון הכללי והמשטרה, התירו הערב (שני) לפרסום כי סוכל פיגוע ירי שתוכנן לצאת אל הפועל לפני כחודש בראש העין. במשטרה מציינים, כי אודות לעירנותם של השוטרים שחתרו למגע, השתלטו על הנאשם שנשא על גופו אקדח טעון נמנע הפיגוע.

אמש, בתום חקירה משותפת של שירות הבטחון הכללי ומשטרת ישראל, הוגש בבית המשפט הצבאי בשומרון כתב אישום נגד הנאשם שניסה לבצע את הפיגוע, מעתז מוסא חסין תושב קלקיליה.

הפיגוע סוכל בעקבות מידע שהגיע לידי המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום, ערכו סריקות שבמהלכן הבחינו במחבל. על פי הודעת המשטרה, השוטרים שחתרו למגע השתלטו עליו, והבחינו כי בחלק הקדמי של גופו הסליק אקדח טעון, מחסניות וקופסת כדורים. "בעצם פעילות זו מנעו השוטרים פיגוע", מציינים במשטרה.

בתום חקירתו, הודה המחבל כי תכנן לבצע פיגוע. אתמול, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגדו. במשטרה מביעים סיפוק מפעילותם הזריזה של השוטרים, שמנעו אסון כבד.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום