הסגר כבר כאן; בני ברק נצורה: הכניסות והיציאות נחסמו

הגל השני כבר דועך, אך הערים החרדיות האדומות נשארות תחת סגר כבד • בעיר בני ברק נפרסו הבוקר מחסומים, בכל הכניסות והיציאות • מספר תושבים בעיר מתארגנים להצטרפות למחאת הדגלים השחורים אותה יזם ראה"מ לשעבר אהוד ברק • צפו

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 18.10.2020 | 10:14

המחסומים בב"ב צילום: באדיבות המצלם

הבוקר (ראשון) נפרסו מחסומים בכל הכניסות והיציאות מהעיר בני ברק, בעקבות החלטת ההמשלה להטיל סגר על העיר ולהגדיר אותה כאזור מוגבל, זאת בעקבות מצב התחלואה הגבוה. כוחות המשטרה שהוצבו במחסומים, מונעים לעת עתה כניסת רכבים לעיר, אך התושבים מדווחים כי היציאה מתאפשרת דרך מחסומים מסוימים, מה שגורם לפקקי ענק ברחבי העיר.

 

בתוך כך, בעקבות הזעם של על הסגר המחמיר שהוטל על העיר, נרשמה היום יוזמה מקומית של תושבים שהחליטו להצטרף לתנועת 'הדגלים השחורים', ממארגנות המחאה נגד נתניהו.

בהודעת רשמית של התנועה נאמר כי הבוקר נפתחה לראשונה קבוצת הדגלים השחורים בבני ברק. פעיל התנועה מציינים כי בהמשך היום יחולקו בעיר מאות דגלים שחורים לתושבי העיר שמוחים נגד נתניהו.

"עוד ועוד חלקים בעם מבינים שעם ביבי אי אפשר להמשיך", נמסר בהודעת 'הדגלים השחורים', "אחרי ההפגנות באפרת, באילת, באשקלון וברחבי הארץ, אנו שמחים על עוד אזרחים ואזרחיות שמצטרפים למחאה. בהמשך השבוע יתקיימו הפגנות ברחבי הארץ."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום