תל אביב: אלפים בילו בחופי הים ללא מסכות

בעוד המגזר החרדי משתדל בכל כוחו לשמור על הנחיות משרד הבריאות. בתל אביב כבר חוגגים את סיום הסגר, לפני פקיעתו ובניגוד לחוק. • כשאתם התפללתם מוסף תחת השמש היוקדת בשטח פתוח, החילונים גדשו את חופי הים בתל אביב

אהרן מילר | חדשות בארץ 17.10.2020 | 21:52

pixabay

כל עוד לא מדובר בבית כנסת, בלימוד בישיבה, בטיש חסידי, או שמחה יהודית או חלילה הלוויה, נראה שהמדינה והמשטרה עוצמות עיניים ומאפשרת 'מסיבות הדבקה'. כך עולה מהדיווח של כתבת חברת החדשות 'כאן 11'.

הכתבת עמדה מופתעת לנוכח ה"אלפים, אלפים," כלשונה המהלכים להם בנחת בטיילת ובחוף גורדון בתל אביב ללא מסיכה", הכתבת הוסיפה, "נכון שמי שעושה ספורט לא צריך לעטות מסכה, אבל כאן מדובר באלפים המהלכים בנחת ואף רוחצים בים".

הפרת ההנחיות המקוממת על ידי החילונים הוגדרה בשידורי החדשות 'כמסיבת סוף סגר', יודגש כי רק מחר מגבלת ה 1000 מטר תוסר, וכלשון המגיש "ממחר, אלו הרוצים לבוא לים, לא יצטרכו להתחפש יותר לספורטאים".

הדיווח המקומם מגיע ימים ספורים בלבד לאחר שמשטרת ישראל גדעה חתונות, ואף פצעה ועצרה בני משפחה של כלה שכל חטאה היה מצוות נישואין כדת משה וישראל. לא ראינו דיווחים על רוחצים שספגו דוחו"ת, או פינוי בכח של המטיילים מהטיילת.

עם זאת הערב ניסה הפרוייקטור גמזו לצנן את ההתלהבות המוקדמת ואמר "ההקלות שייכנסו לתוקפן מחר אינן מהוות את הסרת הסגר, אלא הקלות בלבד". בכך מנסה גמזו להקטין את הפרת ההנחיות ההמונית בתל  אביב

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום