התפללו: שר התורה הגר"ח קנייבסקי נמצא חיובי לנגיף הקורונה

בעקבות שינוי מסוים במדדי חום גופו של הגר"ח קנייבסקי, שר התורה נבדק ונמצא חיובי לקורונה. בס"ד הרב מרגיש כעת טוב וממשיך בסדרי לימודו כרגיל, תחת השגחה רפואית צמודה. הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו השלמה של רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים

חרדים 2.10.2020 | 11:15

שר התורה, הבוקר צילום: באדיבות המצלם

לקיים בנו חכמי ישראל: בעקבות שינוי מסוים במדדי חום גופו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הרב בן ה-93 נבדק ונמצא חיובי לנגיף הקורונה.

בני ביתו מעדכנים כי בס"ד שר התורה מרגיש כעת טוב וממשיך בסדרי לימודו כרגיל, כמובן תחת השגחה רפואית צמודה.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו השלמה של הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

בנוסף מעדכנים בני ביתו כי הרב הציע הבוקר שילמדו מסכת ברכות, ויאמרו עשרה פרקי תהילים (אנשים ונשים) וזה יהיה לזכות לרפואה שלמה.

בימים האחרונים ובערב יום הכיפורים נמצאו כמה מבני ביתו של שר התורה כשהם חיוביים לנגיף הקורונה וככל הנראה הרב נדבק מהם. 

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב לשמועה על הידבקותו של הגר"ח קנייבסקי.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נשא תפילה לרפואתו: "לקיים בנו חכמי ישראל. תפילתי מעומק דליבא לרפואה שלמה למרן הרב חיים קנייבסקי שליט״א, הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִמָּלֵּא רַחֲמִים עָלָיו לְהַחֲלִימוֹ וּלְרַפְּאֹתוֹ וּלְהַחֲזִיקוֹ וּלְהַחֲיוֹתוֹ, וְיִשְׁלַח לוֹ מְהֵרָה רְפוּאָה שְׁלֵמָה מִן הַשָּׁמַיִם."

ראש העיר ירושלים, משה ליאון הגיב: "יחד עם כל עם ישראל מתפלל לרפואתו המהירה של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א בתפילת החג נתפלל לרפואתו של רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לאורך ימים טובים. אל נא רפא נא לו!"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מיהר אף הוא לאחל רפו"ש: "יחד עם כל בית ישראל מתפלל לרפואתו של הגאון הרב שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים קנייבסקי. לאורך ימים טובים. בתוך כל חולי ישראל".

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום