"מטפלים במאות חולי קורונה קשים": נפתחה המגבית המיוחדת של 'מגן לחולה'

אגודת מגן לחולה בראשות הרב בנימין פישר מספקת שירותי ייעוץ, הכוונה וסיוע רפואי לחולים מכל רחבי הארץ • בברכתם ובעידודם של גדולי ישראל שליט"א מכל החוגים, בימים אלו, עשרת ימי תשובה, נפתחה המגבית המיוחדת להצלת חיים בעם ישראל • כך נזכה להיחתם לחיים

חרדים 21.9.2020 | 10:09

הרב פישר מקבל ברכה אצל הגר"ח צילום: יח"צ

בברכתם ובעידודם של גדולי ישראל שליט"א מכל החוגים, בימים אלו, עשרת ימי תשובה, נפתחה המגבית המיוחדת של אגודת 'מגן לחולה' בראשות הרב בנימין פישר.

אגודת מגן לחולה מספקת שירותי ייעוץ, הכוונה וסיוע רפואי לחולים מכל רחבי הארץ. האגודה שמה לעצמה למטרה להדריך את החולה ומשפחתו, בעולם המורכב של הרפואה בישראל ובעולם כולו, ומהווה גשר בין החולה שנזקק לשירותים הללו לבין הגורמים המקצועיים שמספקים אותם.

כמו כן מפעילים במגן לחולה אגף לייעוץ והכוונה בתחום בריאות הנפש, שמאז פרוץ נגיף הקורונה הכפיל ושילש את פעילותו.

רוצים לקחת חלק בקמפיין ולזכות בדין? לחצו כאן>>>

במהלך החודשים האחרונים, מטפל הרב פישר יחד עם צוותו המסור, בטיפול במאות פניות של חולי קורונה קשים, בבחינת טיפולים חדשניים וניסיוניים, ובניסיון להביא ידע וניסיון מטיפול בקורונה ברחבי העולם הישר אל בתי החולים בישראל.


הרב פישר מקבל ברכה מהגר"ג אדלשטיין • קרדיט: יח"צ

המצב הרפואי הקשה בעולם כולו השפיע גם על אגודת מגן לחולה שנצרכה לתגבר את מצבת כוח האדם במטרה שכל פונה יקבל את המענה הטוב והמקצועי ביותר ללא שיהוי כלל, ולהצטייד בטכנולוגיות חדשניות שיאפשרו לתת מענה גם בזמני סגר או בידוד.

בעקבות הקורונה, החל הרב פישר לקיים בכל יום שיחת ועידה טראנס אטלנטית בהשתתפות מנהלי מחלקות קורונה בבתי חולים המובילים בעולם, דרכם שומע הרב פישר על מחקרים חדשים, פתרונות רפואיים שיעילותם מוכחת, ואת הנתונים האלו הוא מעניק למטופלים הזקוקים לכך.

תוכנה חדשה וייחודית מנתבת את הפניות הרבות שזורמות למשרדי האגודה, ומנהלת מעקב עד לסיום הטיפול בפנייה לשביעות רצון הפונה.

במשרדי האגודה מתקבלות ביום קרוב לחמש מאות פניות, וכולן זוכות למענה ולטיפול מקצועי ומציל חיים במהירות המירבית.

במכתב עליהם חתומים גדולי ישראל ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ומרן ראש הישיבה חכם שלום כהן קוראים הם לציבור לתמוך במפעל חייו של הרב בנימין פישר, ומזכירים את העניין המסוגל של "מידה כנגד מידה", כאשר לפי לשון קודשם של גדולי ישראל על התומכים במגבית: הטו כתף ושכם בשעה קשה זו, כי מצוה רבה עד מאד היא, ויש בה משום הצלת נפשות, צדקה וחסד גם יחד, ובפרט כאשר עומדים אנו לפני ימי דין שמים, הרי פשוט וברור הדבר כי המפריש מממונו למען הצלת נפשות ורפואת החולים, הרי מעורר עליו, ועל כל בני ביתו, רחמי שמים עצומים, להוציא לאור משפטם בחסד וברחמים, ובבריאות שלמה ואיתנה, בריות גופא ונהורא מעליא, אכי"ר".

רוצים לקחת חלק בקמפיין ולזכות בדין? לחצו כאן>>>

פעילות מסביב לשעון צילום: יח"צ

 

פעילות מסביב לשעון צילום: יח"צ

 

פעילות מסביב לשעון צילום: יח"צ

 

פעילות מסביב לשעון צילום: יח"צ

 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום