הלם בצפת: המתמיד הגאון נפטר באופן פתאומי

מדמויות ההוד של העיר העתיקה בצפת ומלומדי בית המדרש של צאנז הרה"ג רבי משה ירמיה גרוס זצ"ל הלך היום לעולמו. הלוויתו הערב מבית המדרש צאנז לבית החיים בעיר שם ייטמן

ברוך דיין האמת 26.8.2020 | 21:32

רבי משה ירמיה גרוס זצ"ל צילום: י.ד.פ.

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו הרב הגאון רבי משה ירמיה גרוס זצ"ל מהדמויות המוכרות בעיר צפת שנפטר בביתו לאחר שנזדכך בייסורים. בכל תקופת הקורונה לא יצא מביתו, ביממה האחרונה אחד מחבריו התקשר לדרוש בשלומו מי שלא ענה נכנס לדירתו שם נפטר.   

המנוח ז"ל נולד לאביו הרב שבתי דב גרוס זצ"ל ואמו מרת ע"ה בתו של הגאון רבי משה ניישאלס זצ"ל רבה של שיכון סקווירא ואב"ד סערדאהלי חמיו של האדמו"ר מרחמסטריווקא.  

רבי משה ירמיה היה אהוב על המקום והבריות היה יושב באוהלה של תורה בפלפולי דהלכתא בבית המדרש צאנז העיר העתיקה צפת, היה מקבל כל אחד בסבר פנים יפות, דמותו התורנית המיוחדת הקרינה על כל הסביבה, רבים אהבו להתייעץ עמו בענייני השעה והזמן והיה בעל אוריין ומתמיד שנודע כגאון במכמני התורה וחיק מתוך דחק.

למרבה הצער המנוח לא השאיר אחריו זרע של קיימא והציבור נקרא ללמוד לעילוי נשמת רבי משה ירמיה בן רבי שבתי דב ומת מצווה הכל קרוביו וכל תושבי העיר צפת מתבקשים לחלוק כבוד אחרון לנפטר.

מסע הלוויה תתקיים מבית המדרש צאנז בשעה 22:00 בלילה ותמשיך לבית העלמין צפת שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום