המשטרה: חקירה נגד החתונה בחצר חסידות בעלזא

חתונת בעלזא בירושלים: המשטרה החליטה על פתיחה בחקירה פלילית בתיאום עם הפרקליטות לאחר שלדבריה הופרו ההוראות בחתונה

חרדים 6.8.2020 | 19:31

מעמד החופה בחצר הקודש בעלזא צילום: נפתלי לרר

בעקבות החתונה שנערכה אמש (רביעי) בירושלים לנכדו של האדמו"ר מבעלזא הודיעו במשטרה כי החתונה נערכה בניגוד לתקנות הקורונה, ובהמשך לאכיפה מנהלית שבוצעה במקום, הוחלט במשטרה על פתיחה בחקירה פלילית בתיאום עם הפרקליטות.

המשטרה קיימה פגישות מקדימות עם מארגני החתונה במטרה למנוע הפרה של התקנות. ולדברי המשטרה הם הפרו את התקנות המשטרה רשמה קנסות במקום, בהם 4 קנסות בסך 5,000 ש"ח למארגנים ובנוסף נפתחה במשטרה חקירה בגין עבירות רישוי.

כזכור, אמש דווח ב'בחדרי חרדים' כי ברגע האחרון ולאחר אישור שניתן קיימו בחסידות חופה במתכונת קפסולות תוך כדי עטיית מסכות בשטח פתוח ולא כפי שתוכנן מראש בגג בית האדמו"ר. 

הרוחות ברשתות החברתיות סערו סביב החתונה לאחר שבהפגנות השמאל בבלפור מפרים את ההנחיות אז איך כל סיבה שבחצר החסידות לא יקיימו חתונה נטען. 

במשטרה אף ציטטו בהודעת הדוברות הרב הראשי למשטרת ישראל, נצ"מ רמי ברכיהו קורא לציבור להקפיד הקפדה יתרה ביישומן של הוראות משרד הבריאות העוסקות בהצלת חיים ואמר: "כולנו מייחלים שהמגפה תסתיים ונחזור לשגרה המוכרת והברוכה".

המשטרה רואה בחומרה הפרה כה בוטה של התקנות באופן המסכן את בריאות הציבור ותמשיך לאכוף את התקנות למען שלום הציבור ובריאותו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום