"בזמן שהעולם כולו רועד אתה רוצה להרגיש בטוח" - זוהי הבטחת הצדיק מלאך האלוקים לישועה בקרוב

הדבר היחיד שכולנו מסכימים עליו בימים קשים אלו, הוא שאנחנו לא יודעים כלום. אף אחד אינו יודע מה יהיה מחר, ומה צופן עבורנו העתיד, ואיך נמשיך לחיות כך בצל המגפה שמכלה כל חלקה טובה בעולם שלנו

חרדים 6.8.2020 | 11:01

 

צילום: ארכיון

הדבר היחיד שכולנו מסכימים עליו בימים קשים אלו, הוא שאנחנו לא יודעים כלום. אף אחד אינו יודע מה יהיה מחר, ומה צופן עבורנו העתיד, ואיך נמשיך לחיות כך בצל המגפה שמכלה כל חלקה טובה  בעולם שלנו. כמעט ולא נותר לנו מרצפת אחת של קרקע יציבה עליה נוכל לעמוד ולהרגיש בטוחים. בהימוט מוסדי תבל, רועדים כבהינד עפעף מערכות חינוך וכלכלה, קורסים עסקים וחברות תעופה, מאות אלפים מאבדים את מקור הפרנסה, והגרוע מכל קורה בעולם התורה אשר חווה את אחת הטלטלות הקשות ביותר שחווה מזה שנים רבות, ברוחניות ובגשמיות.

ובתווך עומדים כולנו, כל אחד עם המשפחה שלו, כל אחד מנסה לסוכך ולגונן ככל האפשר על הקן החמים של ילדיו, לשרוד ולהציף את הראש מעל המים העכורים. כולנו מחפשים את המקום הבטוח והרגוע בו נוכל להמשיך את החיים, את קרש ההצלה בו נוכל להיאחז בזמנים הקשים.

כשהכל מסביב רועד, אנחנו רק רוצים להיות בטוחים. עכשיו זה אפשרי! בהבטחה מפורשת של מלאך האלוקים הצדיק הקדוש והטהור רבי אהרון מבעלזא זיע"א, אשר ברכתו מעולם לא שבה ריקם, והוא,
בפיו הקדוש העיד על עצמו "מעולם לא נותרת חייב הכרת הטוב לאף אחד".

למוקד הישועות לחצו כאן


האדמו"ר ז"ל • קרדיט: מרכז מוסדות בעלזא

ביום שלישי – כ"א באב, יתקיים מעמד התפילה והישועה על ציונו הקדוש ביומא דהילולא קדישא של פועל הישועות צדיק הדורות, אשר הבטיח ישועה לכל התורמים למוסדותיו, וכפי שהתבטא במילים המרטיטות כל לב: "מי שנותן לישיבה שלי – כאילו נותן לתוך ידי". ומי מאיתנו לא רוצה לתת לתוך ידיו של מלאך האלוקים, ולזכות בישועה המובטחת? גם אתם יכולים לזכות לישועה בכל משאלות הלב, בגאולת הכלל והפרט, ברוחניות ובגשמיות, לכם ולמשפחתכם – בזכות תרומתכם למוסדותיו של הצדיק הקדוש מבעלזא זיע"א אשר יום ההילולא שלו תחול ביום כ"א באב, חייגו כעת 077-9977006 וזכו גם אתם לישועה המובטחת.

למוקד הישועות לחצו כאן

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום