המיליארדר שהפר בידוד וגורש מישראל - חזר

המיליארדר ברנדון קורף שגורש מישראל לאחר שהפר את תנאי הבידוד, קיבל אישור לחזור לארץ. "לאור הנסיבות ולאחר שנבחנו כלל המסמכים, הוחלט לאשר את כניסתו באופן חריג ובכפוף להוראות הבידוד של משרד הבריאות"

חדשות בארץ 26.7.2020 | 16:13

מטוס של חברת אל על צילום: unsplash

פחות מחודש אחרי שהתבקש לעזוב את הארץ, המיליארדר ברנדון קורף, חזר לישראל. כך מפרסם הבוקר (ראשון) כתב התרבות של "ישראל היום"- ערן סויסה".

איש העסקים נחת בישראל בשבוע שעבר באישור רשות האוכלוסין. כידוע, קורף ביקר בארץ לפני חודש והתבקש לעזוב, לאחר שנטען כי הוא הפר את תנאי הבידוד. מאוחר יותר הסבירה בת זוגו בראיון כי היתה "אי הבנה אחת גדולה". כעת נדמה שברשויות הבינו שהבקשה לעזוב היתה מעט מוגזמת, והוא אושר לחזור ארצה.

בימים אלה נמצא קורף בבידוד בדירתו ברוטשילד בתל אביב לבד. קורף הוא נכדו של סאמנר רדסטון, בעל השליטה בתאגיד התקשורת ויאקום. הוא עשיר ומקושר מאוד. בימים הקרובים הוא צפוי לסיים את הבידוד.

כזכור, המיליארדר הצעיר ברנדורן קורף שהגיע לישראל לפני כחודש - גורש, כיוון שהפר את תנאי הבידוד. כך מסרה רשות האוכלוסין וההגירה.

על פי ההודעה, קורף פנה לנציגות ישראל בארצות הברית וביקש לקבל אישור כניסה לארץ, בטענה כי הוא מגיע לבקר את אחיו, המשרת כחייל בודד, מה שאושר - "לאור הנסיבות ולאחר שנבחנו כלל המסמכים, הוחלט לאשר את כניסתו באופן חריג ובכפוף להוראות הבידוד של משרד הבריאות", אמרו ברשות האוכלוסין.
 
לפי הודעת רשות האוכלוסין, קורף חתם על התחייבות לבידוד לפי הכללים, ביניהם איסור לבוא במגע עם אף אדם. אולם, למרות זאת בחר קורף להפר את ההנחיות ונפגש עם בת זוגו המתגוררת בישראל. כאמור, בעקבות כך הוחלט לגרשו מהמדינה וכעת הוא חזר לישראל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום