"הפגין מנהיגות": גנץ שוחח לראשונה עם מזכיר ההגנה האמריקני

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון קיים את שיחתו הרשמית הראשונה עם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר: "אין לישראל שותפה אסטרטגית בעולם כדוגמת ארה"ב והתיאום הביטחוני מולה חשוב במיוחד בעת מאתגרת זו", אמר גנץ

מדיני 12.6.2020 | 00:05

פלאש 90, מחלקת ההגנה האמריקנית

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ קיים הערב (חמישי) את שיחתו הרשמית הראשונה עם מזכיר ההגנה האמריקני מארק ט. אספר. מלשכת שר הביטחון נמסר כי בפתח השיחה בירך אספר את גנץ על המנהיגות שהפגין בהקמת הממשלה החדשה.

השניים שוחחו על המאמצים של שתי הממשלות בהתמודדות עם וירוס הקורונה והצורך להרתיע יריבות שמבקשות לנצל את תשומת הלב הבינלאומית למגפה. הם סקרו את האינטרסים המשותפים בנושאי ביטחון איזוריים, עם דגש על הצורך לבלום את האיום האיראני לצד הזדמנויות לפתח את היציבות במזרח התיכון.

גנץ הדגיש את מערכת היחסים הביטחונית האסטרטגית והאיתנה בין שתי האומות, התחייב לחזק את השותפות הביטחונית בין ישראל לארה"ב וציין לשבח את שיתוף הפעולה הבין-צבאי שהן חולקות. "אין לישראל שותפה אסטרטגית בעולם כדוגמת ארה"ב והתיאום הביטחוני מולה חשוב במיוחד בעת מאתגרת זו", אמר גנץ. עוד נמסר כי השניים סיכמו להיפגש בהזדמנות הקרובה ביותר.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום