לאחר הזוועה: אנשי הביטחון יצקו בטון על קברו של לוחם צה"ל

אנשי משרד הביטחון יצקו במהלך הלילה בטון על קברו של הלוחם מסיירת גולני עמית בן יגאל ז"ל לאחר שחולל בידי פורע אלמוני

חדשות בארץ 15.5.2020 | 16:50

עמית בן יגאל הי"ד צילום: דובר צה"ל

לאחר שקברו של הלוחם מסיירת גולני עמית בן יגאל חולל, אנשי משרד הביטחון יצקו במהלך הלילה (שישי) בטון על קברו.

לדברי גורמים צבאיים, "פעולת האטימה שבוצעה במהלך הלילה הסתיימה ובשלב הזה ממתינים שהבטון יתייבש". לאורך כל הלילה ובמהלך היממה הקרובה יאבטחו לוחמי חטיבת גולני את קברו של חברם לנשק.

בן יגאל ז"ל, בן 21 מרמת גן, נהרג ביום שלישי האחרון במהלך פעילות מעצרים של סיירת גולני בכפר יעבד, לאחר שנפגע מאבן שהושלכה מגג אחד הבתים ופגעה בפניו. במערכת הביטחון עושים מאמצים רבים על מנת לאתר את הרוצחים.

כזכור, יומיים לאחר שהובא למנוחות, סימני חפירה התגלו אתמול בחלקת קברו של סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב. מצה"ל נמסר כי המשפחה עודכנה מיד ואביו הגיע לבית העלמין מלווה בגורמי הצבא. בדיקת נציגי הרבנות הצבאית במקום העלתה כי כבוד המת לא חולל, לא נגרם נזק לארון ודבר לא נלקח מהקבר.

בהודעת הצבא נכתב, "יש לגנות בתוקף כל פגיעה בכבוד חללי צה"ל", לפי שעה בית העלמין מוגדר כשטח צבאי סגור ולא מתאפשרת כניסת אזרחים."

ממשרד הביטחון נמסר: "אנשי היחידה להנצחת החייל במשרד הביטחון שוהים בחלקת הקבר של סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל, מאז היוודע האירוע ומטפלים בחלקת הקבר יחד עם הרבנות הצבאית. משרד הביטחון מביע זעזוע ושאט נפש מהמעשה. אגף משפחות, הנצחה ומורשת מלווה את משפחת בן יגאל ויעניק לה את כל התמיכה והסיוע הנדרשים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום