מכירות נייר הטואלט הגיעו ל-34 מיליון שקל בשבוע האחרון - גידול של 124%

מנתוני סטורנקסט עולה כי השבוע שחלף מציג את היקף המכירות השבועי ברשתות השיווק הכי גבוה בשנים האחרונות - 1.3 מיליארד שקל • נתון זה גבוה כמעט ב-50% יותר מכל משבוע ממוצע ב-2019, וב-160 מיליון שקל יותר משבוע חג הפסח ב-2019 שהחזיק בשיא עד כה

כלכלי 16.3.2020 | 17:02

מדפים ריקים | יוסי זמיר, פלאש 90

אפקט הקורונה בישראל על רשתות השיווק: נרשם שיא במכירות של כמה שנים בשוק המזון בשבוע החולף - כך עולה מנתוני סטורנקסט.

מהנתונים עולה כי השבוע שחלף מציג את היקף המכירות השבועי ברשתות השיווק הכי גבוה בשנים האחרונות בסכום של 1.3 מיליארד שקל. הנתון הזה גבוה כמעט ב-50% יותר מכל משבוע ממוצע ב-2019, וב-160 מיליון שקל יותר משבוע חג הפסח ב-2019 שהחזיק בשיא עד כה.

עוד עולה כי קטגוריית נייר הטואלט היא הקטגוריה הנמכרת ביותר השבוע עם מכר של יותר מ-34 מיליון שקל. הקטגוריה יותר מהכפילה את עצמה מהשבוע שעבר עם גידול של 124%. לצידה, גם מוצרי השימורים והמזווה ממשיכים בצמיחות חדות, יחד עם מוצרי תמ"ל וחיתולים.

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום