אשתו של הטייס במטוס שהתרסק באיראן: "ביקשתי ממנו שלא יטוס"

בראיון לחדשות סקיי, סיפרה קתרינה גפוננקו, אשתו של ולדימיר גפוננקו, טייס המטוס שהופצץ באיראן, כי ביקשה ממנו שלא לטוס • הוא ענה לה ש"אם זה לא אני, אין אף אחד אחר. אם הטיסה מתוכננת לצאת במועד, אני חייב לטוס"

חדשות בעולם 12.1.2020 | 22:45

מטוס של החברה | מתוך דף הפייסבוק הרשמי

בראיון לחדשות סקיי, סיפרה קתרינה גפוננקו, אשתו של ולדימיר גפוננקו, טייס המטוס שהופצץ באיראן, כי בעלה הטייס היה בטוח שהטיסה שתוכננה לחזור מאיראן לקייב תתבטל לנוכח המתח ההולך וגובר בין איראן לארה"ב. 

לדבריה, כשהבנתי שהטיסה תצא כמתוכנן למרות המתיחות, "ביקשתי ממנו 'אל תטוס, אל תעשה את זה'". הוא ענה לה ש"אם זה לא אני, אין אף אחד אחר. אם הטיסה מתוכננת לצאת במועד, אני חייב לטוס". לקראת סיום הטיסה היא ביקשה ממנו שוב פעם, "אני מבקשת ממך שתישאר", אך הוא ענה שהוא מחויב לנוסעים ויצא לדרך.

כזכור, המטוס, מדגם בואינג 737-800, התרסק זמן קצר לאחר שהמריא מטהרן לקייב. 176 הנוסעים ואנשי הצוות נספו בהתרסקות. המטוס, היה בן שלוש שנים בלבד.

משפחות שלמות נמחקו בין 176 הנוסעים שמתו בהתרסקות המטוס המחרידה באיראן, שסומנה באופן טרגי במספר הקורבנות הצעירים.

הזוג השבדי רחלה ומייקל לינדברג, 37 ו -40, נהרגו יחד עם שני בניהם הצעירים אריק, בן התשע, ואמיל, בן השבע, לאחר שמטוס הבואינג 737 עלה באש לאחר ההמראה מטהראן.

משפחה שנייה, מאדמונטון שבקנדה, נמחקה גם היא. פדרם מוסאווי, 47, ואשתו מויאן דנשמנד, 43, שניהם עובדים באוניברסיטת אלברטה בקנדה, נהרגו גם הם יחד עם שתי בנותיהם הצעירות דריה, 14, ודרינה 10.

חמישה עשר ילדים, כולל תינוק שנולד בשנת 2018, היומבין ההרוגים שכללו 82 איראנים, 63 קנדים, 11 אוקראינים, 10 שוודים, ארבעה אפגנים, שלושה גרמנים ושלושה בריטים.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום