נסראללה: "אחרי החיסול העולם יהיה אחר"

לפני זמן קצר דיבר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בשידור חי והתייחס בדבקיו לחיסולו של חברו הקרוב קאסם סולימאני "לא תכנן לפגוע בשגרירות ארה"ב באזור" וקינח עם איום "הממשל האמריקני והרוצחים ישלמו מחיר גבוה"

חדשות בעולם 12.1.2020 | 16:39

נסראללה בנאום מיוחד צילום: צילום מסך

לפני זמן קצר נאם מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה ממקום מסתורו בלבנון והתייחס לחיסולו של חברו הקרוב מפקד כוח קודס קאסם סולימאני. בדבריו תקף באופן קשה את נשיא ארה"ב טראמפ אותו כינה כשקרן הגדול ביותר מכל הנשיאים שהיו לפניו.

‏"טראמפ הוא הנשיא השקרן ביותר בתולדות ארה"ב. כל הנשיאים שם שקרנים" הבהיר נסראללה, "אבל הוא הגדול ביותר. סולימאני לא תכנן לפגוע בשגרירות ארה"ב באזור. טראמפ נסוג בו והסתפק בהטלת סנקציות מבלי להגיב על התקיפה האיראנית בעיראק".

עוד אמר נסראללה, כי "על ציר ההתנגדות להתחיל לפעול, הארגונים החברים בו רציניים בהשגת היעד שהציבו לעצמם, הוצאת הכוחות האמריקניים מהאזור". לדבריו, "על האמריקנים להוציא את בסיסיהם, חיילים והספינות שלהם מהאזור כדי שהם יחזרו בצורה אנכית, כיוון שהאלטרנטיבה היא שהם יחזרו במאוזן" (בארונות כוונתו).

‏עוד אמר מזכ"ל חיזבאללה, כי מדובר בהחלטה מכרעת שהתקבלה בקרב הציר ומדובר בעניין של זמן (הוצאת הכוחות האמריקניים מהאזור): "מי שחושב שמות הקדושים הזה יישכח, טועה. אנחנו מדברים על עידן חדש באזור".

"ההחלטה של איראן להגיב היא לא החלטתו של המנהיג או של הבכירים המדינה" אמר נסראללה, אלא "זו החלטתו של העם האיראני שמוכן ללכת למלחמה בשביל להגן על כבודו ולנקום את דמו של סולימאני".

נסראללה הוסיף ואיים: "הממשל האמריקני והרוצחים ישלמו מחיר גבוה. הימים יחשפו בפניכם שאחרי מותו של סולימאני, העולם יהיה עולם אחר."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום