מ"מ המפכ"ל הדליק נר שלישי בכותל המערבי

מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהו הדליק הערב נר שלישי של חנוכה, לצד הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים ורב הכותל הגר"ש רבינוביץ | "ידע כל אזרח, כי שוטרי ולוחמי משטרת ישראל הם המגינים והשומרים על שלומו וביטחונו"

חדשות בארץ 24.12.2019 | 23:17

מ"מ המפכ"ל מוטי כהן מדליק בכותל צילום: דוברות המשטרה

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, השתתף הערב (שלישי) בטקס הדלקת הנר השלישי של חנוכה בכותל המערבי, במעמד הרב הראשי של ירושלים, הראשון לציון הגאון הרב שלמה משה עמאר, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ', מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי, מרדכי (סולי) אליאב, מנכ"ל מד"א, מר אלי בין, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, מפקדים, שוטרים ולוחמי מג"ב.

מ"מ המפכ"ל, ניצב מוטי כהן נאם במעמד ההדלקה ואמר: "אני גאה לעמוד אתכם היום, בסמיכות למקום קודשו של העם היהודי, ולהדליק בשם משטרת ישראל את הנר השלישי של חג החנוכה. לכל אורך הדורות הכותל מהווה סמל לעצמאות, תקומה, חרות, גבורה ומסירות נפש, ואת הנצחת סלע קיומנו כעם וחברה. נרות החנוכה, מספרים על האור כסמל לגבורה, מסמלים את הכוח והרוח, של טובי שוטרנו ולוחמנו, אשר משרתים ומגינים בכל מחיר, על תושבי מדינת ישראל. הגבורה מתבטאת במאבק העם על זכותו לחיות על פי אמונתו, ועל זכותו לחרות ולעצמאות. פעילות השוטרים והלוחמים בבירת ישראל, ובעיקר באזור זה, היא מהרגישות שבתפקידי המשטרה".

"כמו אז – גם היום, עומדת הרוח והנחישות של השוטרים והלוחמים מגִינֶי העם למבחן. ברור לכל, שמשטרה חזקה היא הערובה לחוסן לאומי וחברתי, והיא הערובה לכך, שגם היום, נדע לעמוד בכל האתגרים והאיומים העומדים לפתחנו. גם ברגעים אלו, כשעם ישראל חוגג את חג החנוכה, כלל מערכי המשטרה פרוסים ברחבי הארץ, במוקדים ובאירועים השונים, על מנת להבטיח כי עם ישראל יוכל לחגוג, לבלות ולציין את אירועי החגים בבטחה ובשלום. ידע כל אזרח, כי שוטרי ולוחמי משטרת ישראל הם המגינים והשומרים על שלומו וביטחונו", כך ניצב כהן.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ בירך את שוטרי משטרת ישראל והודה להם על שעושים ימים כלילות לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל בכלל ועל שלומם של מליוני פוקדי הכותל המערבי בפרט: "שיקויים בכם דברי דוד המלך ה' ישמור צאתכם ובואכם מעתה ועד עולם. עליכם נאמר "על חומותיך ירושלים הפקדתי שומרים כל היום וכל הלילה". תפילתנו שאור נרות החנוכייה שהדלקתם הערב בכותל המערבי יאירו לכם ולכלל שוטרי ישראל את דרכם לשמור על בטחון תושבי ישראל".

מ"מ המפכ"ל מוטי כהן מדליק בכותל צילום: דוברות המשטרה

 

מ"מ המפכ"ל מוטי כהן מדליק בכותל צילום: דוברות המשטרה

 

מ"מ המפכ"ל מוטי כהן מדליק בכותל צילום: דוברות המשטרה

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום