הפסיכולוגים בדרום לא יקבלו שכר – חשש לטיפולם של מאות נפגעי חרדה

מטפלים מהשירות הפסיכולוגי בעוטף עזה לא יקבלו שכר בשל בעיות ביורוקרטיה - מאות ילדים והורים נפגעי חרדה לא יקבלו סיוע נפשי. חה"כ שמולי: "משרד החינוך שיקר לכנסת כשהודיע שפתר את המשבר"

חדשות בארץ 24.12.2019 | 23:15

הדס פרוש, פלאש 90

מהחודש הבא כ 40 פסיכולוגים ומטפלים מהשירות הפסיכולוגי בעוטף עזה לא יקבלו שכר בשל בעיות ביורוקרטיה, כך דווח הערב (שלישי) ב'חדשות 12'. התוצאה מאי תשלום השכר לפסיכולוגים ולמטפלים בעוטף עזה, היא מאות ילדים והורים נפגעי חרדה שלא יקבלו סיוע נפשי.

הכתב תמיר סטיינמן שפרסם את הדברים ציטט גורם במשרד החינוך שאמר כי הוא מצר על כך ומאשים את חברי ועדת הכספים שלטענתו היו אמורים היום לאשר את התקציב אך בשל סחבת ההחלטה לא התקבלה.

ח״כ איציק שמולי התייחס הערב לנושא ואמר: "איך שר החינוך בכלל מסוגל לישון בלילה כשהמשרד שלו פשוט מתעלל ומנצל את המטפלים בעוטף שעושים עבודת קודש בלי שכר. החרדה של הילדים לא תיעלם מעצמה ובמקום לטפל בה משרד החינוך רק מעצים אותה".

חה"כ שמולי הוסיף: "משרד החינוך שיקר לכנסת כשהודיע שפתר את המשבר ואני פשוט לא אניח להם עד שהשקל האחרון יועבר. זו ממשלה כושלת שגם לא מספקת ביטחון בחירום וגם מפקירה את תושביה בשגרה. אדרוש דיון חירום בנוכחות ראש הממשלה שיבוא וייתן תשובות ופתרונות על הפקרות הממשלה".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום