חרדי הותקף ונדקר לעיני אשתו בשוק מחנה יהודה

אירוע חמור: ביום שישי האחרון תקפו מספר צעירים אדם חרדי ששהה בשוק מחנה יהודה יחד עם אשתו. אחד מהתוקפים אף דקר אותו • המשטרה עצרה חשוד בתקרית 

חדשות בארץ 19.12.2019 | 16:58

אילוסטרציה | יעקב נחומי, פלאש 90

ביום שישי אחרון, צעד חרדי יחד עם אשתו בשוק מחנה יהודה, כשעה לפני זמן הדלקת נרות השבת. לפתע, הותקף על ידי כמה צעירים ואחד מהם אף דקר אותו וגרם לפציעתו.

חוקרי היחידה המרכזית בירושלים עצמו אמש (רביעי) צעיר בן 24 תושב העיר, בחשד למעורבות בקטטה והדקירה בפועל. במהלך מעצרו, אותרו ברשותו כמות קטנה של קנביס.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי אשת הקרבן נקראה למשטרה, שם זיהתה את החשוד במסדר זיהוי, כמי שתקף את בעלה. מעיון בעבר הפלילי של החשוד, עולה כי לו הרשעות בעבירות אלימות, חלקן קשות - והרשעתו האחרונה היא חמישה ימים לפני הדקירה שמייחסים לו חוקרי המשטרה.

החשוד בחקירתו שמר על זכות השתיקה, ופרקליטתו עו"ד מעיין נופר עמון מסרה ל'בחדרי חרדים' כי החשוד "מכחיש את התקיפה".

הבוקר (חמישי) הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם אמר נציג המשטרה כי "האירוע קרה באופן ספונטני בקרבת עוברים ושבים, דבר שמעיד על חומרה מוגברת מצד המשיב בה יכלה בנקל להיפגע עוברים ושבים". עוד ציין נציג המשטרה, כי לחובתו של החשוד עומד מאסר על תנאי בר הפעלה של שמונה חודשים.

השופט אורן סילברמן אמר כי "קיים חשד סביר ברף הגבוה של ההליך", כי העצור ביצע את הדקירה. עוד הוסיף כי מסוכנותו עולה מהמעשים המיוחסים לו, ולאור עברו הפלילי הרלוונטי. בתום הדיון האריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים עד ליום שלישי הבא.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום