זוהה עם DNA ומצלמת תינוק, אך נתפס רק בפריצה השלישית

פורץ סדרתי מתוחכם נעצר תוך כדי הפריצה השלישית, כאשר פרץ לדירה סמוכה לבית בו שהה לוחם מג"ב שניהל אחריו מרדף. הפריצה הראשונה שהדליקה נורה אדומה היתה בתחילת 2019 - הוא גנב מאותה דירה מזומנים וכרטיסי אשראי, בה השאיר עקבות דם וגם צולם במצלמות העריסה

חדשות בארץ 5.11.2019 | 21:32

פורץ מבוקש בתוך דירה צילום: מצלמת אבטחה

לאחר למעלה מעשרה חודשים, נתפס פורץ סדרתי בן 37, כאשר פרץ לדירה סמוכה לבית בו שהה לוחם משמר הגבול והוא נעצר בתום מרדף.

בחודש ינואר השנה גילו תושבי קיבוץ חפציבה, בין עפולה לבית שאן, כי מזכירות הקיבוץ נפרצה. מהמקום נגנבו מזומנים בשווי 20,000 ש"ח, כרטיס אשראי ותווי שי. חוקרי מז"פ מצאו במקום עקבות דם. משנבדקה הדגימה, התגלת זהותו של החשוד, כבן 37 תושב עפולה, ונעשו מאמצים לאתר אותו באיזור הצפון מכיוון שלא היה לו מקום מגורים קבוע.

חלפו חודשים ובחודש ספטמבר פרץ לבית בנתניה, ממנו גנב יחד עם אחר, תכשיטים בשווי 70,000 ש"ח, החשודים צולמו במצלמת העריסה של תינוק המשפחה. החשוד זוהה בתמונה ממצלמת העריסה והחיפושים אחריו הורחבו לאיזור השרון.

עבר חודש, ולוחם משמר הגבול בחופשה, הגיע לביקור אצל הוריו במגדל העמק, אביו אמר לו כי הוא שומע רעשים מדירת השכן שאמור להיות מצוי בחופשה מחוץ לארץ. הלוחם ניגש אל הדירה וזיהה את הימצאות הפורץ, זה ניסה להימלט תוך שהוא משאיר את כלי הפריצה בבית. הלוחם יחד עם שוטרי תחנת מגדל העמק רדפו אחריו והחשוד נתפס בסמוך לבית.

הפורץ נעצר ולאחר חקירה אינטנסיבית ומהירה של חוקרי תחנת מגדל העמק הפורץ הובא לדין בגין שלושת אירועי הפריצה.

"פריצה לבית או עסק, מלבד שפוגעת ברכושו ובטחונו של אחר, עלולה להסתיים בארוע אלים ואף בפגיעות בנפש במקרה בו נתקל הפורץ בקורבן. משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות כל ארועי פריצה ותפעל להביא את העבריינים אל מאחורי סורג ובריח", נמסר מהמשטרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום