במהלך הלוויה: שני אחים קטנים נפלו מהקומה הראשונה

במהלך מסע הלוויתו של פוסק הדור הגאון רבי ניסים קרליץ זצ"ל בבני ברק נרשמו מספר מקרים של נפילות מגובה, בהם שני אחים בני שנתיים ושלוש שנפלו מקומה ראשונה

חדשות בארץ 22.10.2019 | 14:19

פלאש 90

במהלך מסע הלוויתו של פוסק הדור הגאון רבי ניסים קרליץ זצ"ל בצהריים (שלישי) בבני ברק נרשמו מספר מקרים של נפילות מגובה בקרב המלווים.

באחד המקרים, שני אחים בני שנתיים ושלוש נפלו מקומה ראשונה ברחוב הרב כהנמן בעיר, בחסדי שמים הם נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים 'מעייני הישועה'.

ב'איחוד הצלה' ציינו כי הם טיפלו ב-15 מקרים במהלך הלוויה, מרביתם מקרים של נפילות מגובה (חלקם ילדים) שהסתיימו באורח נס בפצועים באורח קל.

דובי מייזל, סמנכ"ל מבצעים של איחוד הצלה מסר: "אני קורא למשתתפים להימנע מטיפוס על גדרות, סוכות, או תחנות אוטובוס מה שלמרבה הצער גורם לנפילות מגובה. אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של איחוד הצלה בסיוע צוותי הרפואה של איחוד הצלה מרחבי הארץ מאבטחים את שלומם של משתתפי מסע ההלוויה.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל בצהריים דיווח על נפילה מגובה של שני ילדים ברחוב כהנמן בבני ברק. מתחקור ראשוני עולה כי שני אחים בני שנתיים ושלוש נפלו ממרפסת ביתם בקומה הראשונה.

"ע"פ גורמי הרפואה שני האחים, פונו במצב קל לבית החולים מעייני הישועה. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות האירוע".

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום