הילד החרדי שנדרס פעמיים בתוך שבועיים דורש פיצויים

הוריו של תלמיד חרדי שנפצע פעמיים בתוך 17 יום בשתי תאונות שאירעו לרוע מזלו בחזרתו מבית הספר, תובעים פיצויים מחברת 'שלמה סיקס' וחברת 'קרנית' | ההורים מבקשים שבית המשפט ימנה מומחה באורתופדיה ופסיכיאטריה שיבדקו את שיעור הנכות כתוצאה משתי התאונות ושיפסוק לבנם פיצוי

חדשות בארץ 22.10.2019 | 09:14

חושש שימות בתאונה הבאה ניידת טיפול נמרץ של מד"א צילום: דוברות מד"א

 

בן תשע שנדרס פעמיים בתוך שבועיים בדרך חזרה מהתלמוד תורה לביתו, תובע פיצוי של מאות אלפי שקלים.

ילד חרדי בן תשע המתגורר ברובע ט' באשדוד, תלמיד כיתה ג' שלרוע מזלו נדרס פעמיים בתוך 17 יום בדרך חזרה מהחיידר, תובע מאות אלפי שקלים מ'קרנית' - קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים ומחברת הביטוח 'שלמה סיקס' שביטחה את מכונית ההונדה שדרסה אותו בתאונה השנייה. כך עולה מתביעה שהגישו הוריו לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עורך דין דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מהתביעה עולה כי התאונה הראשונה התרחשה בכניסה לרובע ט', לפני כשנה, בשעת צהריים. הילד ירד מההסעה וכאשר חצה את הכביש הגיחה מכונית מסוג מיצובישי נהוגה על ידי תושב אשדוד שנהג ללא ביטוח. הרכב הצליח לבלום ברגע האחרון אך העיף את הילד על המדרכה ליד תחנת האוטובוס. הילד נפגע בגבו ובמרפקיו ופונה באמבולנס לבית חולים אסותא באשדוד כשהוא סובל מפגיעה בגב ובמרפקים.

מאז התאונה הראשונה הילד החל לסבול מחרדות, סירב ללכת לבית הספר ולחזור לבדו בהסעה.

עו"ד לינדנברג. (צילום: שירן ולק)

לרוע מזלו, 17 יום אחר כך, בשעת צהריים בעת שהמתין להסעה שתחזיר אותו מהת"ת בחזרה לביתו, תושבת העיר שנהגה ברכב מסוג הונדה נסעה לאחור ודרסה את הילד ותלמיד נוסף. המכונית עלתה על רגלו הימנית של הילד ונגרם לו שבר בשוק.

כתוצאה מהתאונה הוא נפל על רגלו ופונה (שוב) לבית חולים אסותא. שם אובחן כי הוא אינו מצליח לדרוך על רגלו, הוא סובל מנפיחות ומהגבלה לכל הכיוונים בתנועת קרסול רגל ימין. כשבועיים לאחר התאונה עקב החמרה בכאבים אובחן כי הוא סובל משבר בשוק ורגלו גובסה.

מאז התאונה השנייה חלה החמרה בכל תסמיני הפוסט טראומה מהן סבל כתוצאה מהתאונה הראשונה ועתה הילד מסרב ללכת ללימודים, להתקרב לכביש, לצאת מהבית ואף חושש שימות בתאונה הבאה.

בתביעה שהוגשה לביהמ"ש השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, הוריו מבקשים שבית המשפט ימנה מומחה באורתופדיה ופסיכיאטריה שיבדקו את שיעור הנכות כתוצאה משתי התאונות ודורשים לפסוק לבנם פיצוי עבור כאב וסבל, הוצאות רפואיות, עזרת צד ג' ועבור אובדן שכר ופנסיה לעתיד.

יצוין כי לעת עתה טרם הוגש כתב הגנה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום